vlotterkamerontluchting
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Het lijkt mij wel straf dat ze met zo'n systeem zouden proberen compenseren voor slecht onderhoud.. Zou het niet eerder een emissie gerelateerd systeem zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
- Berichten: 18
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
At idle, ambient pressure is maintained in the float chamber through vent valve (27)
and vent (28). As the throttle is opened the vent valve closes. Venting of the float
chamber at idle prevents fumes being drawn into the venturi and affecting the idle
mixture
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Wat ik me nu wel af vraag is ; als klep open blijft staan is de druk op de benzine in vlotterkamer relatief hoog zou dat dan hoger verbruik geven?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
cryowim;247092 schreef : ben er niet meer zeker van in welke positie hij vast zat.
Wat ik me nu wel af vraag is ; als klep open blijft staan is de druk op de benzine in vlotterkamer relatief hoog zou dat dan hoger verbruik geven?
zeker. normaliter moet de lucht boven de brandstof bij gas geven op dezelfde druk staan als de inlaatlucht na het luchtfilter. De vlotterkamerontluchting moet dus afsluiten zodra je iets gas geeft. Als dat niet gebeurt is de invloed van een vervuild luchtfilter op het verbruik vele malen hoger dan wanneer het goed werkt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.