Vaccuumslangen 1.4
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-08-2017 17:59 #634550
door V300 register
Vaccuumslangen 1.4 is gemaakt door V300 register
Hallo forumgenoten,
Weet iemand of er standaard setjes te verkrijgen zijn om de vacuumslangen te vervangen, danwel een overzichtje van de lengtes en diameters? Die van mij zijn enorm uitgedroogd en ik weet vrijwel zeker dat er een klein lekje steeds groter aan het worden is (onrustig stationair lopen, toerental loopt terug bij intrappen rempedaal, econometer staat minder zuinig stationair dan eerst). Vervang is dus niets minder dan noodzakelijk. Moet ik zelf de boel gaan opmeten of is er een kant en klare oplossing?
Alvast bedankt!
Weet iemand of er standaard setjes te verkrijgen zijn om de vacuumslangen te vervangen, danwel een overzichtje van de lengtes en diameters? Die van mij zijn enorm uitgedroogd en ik weet vrijwel zeker dat er een klein lekje steeds groter aan het worden is (onrustig stationair lopen, toerental loopt terug bij intrappen rempedaal, econometer staat minder zuinig stationair dan eerst). Vervang is dus niets minder dan noodzakelijk. Moet ik zelf de boel gaan opmeten of is er een kant en klare oplossing?
Alvast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-08-2017 22:00 #971953
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vaccuumslangen 1.4
Deze slangen zijn in lengtes verkrijgbaar via Born built beauty's of Dafhobby. Je kunt ze dan zelf op maat knippen en monteren.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-08-2017 23:29 #971956
door V300 register
Top, bedankt! Dat ga ik snel maar doen. Momenteel zit ik in een verhuizing, ietwat onhandig, weinig tijd om aan mijn auto te werken maar hij moet wel flink kilometers vreten. Al is dat op zich iets dat hij toch doet met 25.000km sinds oktober.
Beantwoord door V300 register in topic Vaccuumslangen 1.4
hengel;246585 schreef : Deze slangen zijn in lengtes verkrijgbaar via Born built beauty's of Dafhobby. Je kunt ze dan zelf op maat knippen en monteren.
Top, bedankt! Dat ga ik snel maar doen. Momenteel zit ik in een verhuizing, ietwat onhandig, weinig tijd om aan mijn auto te werken maar hij moet wel flink kilometers vreten. Al is dat op zich iets dat hij toch doet met 25.000km sinds oktober.
Moderators: Mark Smeets