wat info over 340 1.4
- V300 register
- Verbannen
ik heb me pas een volvo 340 1.4 handbak aangeschaft, maar kan er nergens wat van vinden van technische gegevens..
Want je hebt er zoveel verschillende dat ik zelfs niet weet of ik zo een heb.
Ik heb ook geen toerenteller, maar als ik gewoon eentje koop is het gewoon plug and play of moet je heleboel draadjes gaan zoeken ervoor?
en hebben jullie misschien ook site's voor opvoer stukken of verlagings veren ofzo?
vind er echt bena niks van dus hoop ik dat jullie me kunnen verder helpen.
mvg Jarich
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Jarich
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
het is een donker blauwe coupe/hatchback. het enige probleem is de koppeling die zo goed als op is maar word woensdag of donderdag gefixt.
ik heb me proberen registreren maar ging niet i.v.m. mijn email adres.
foto's zullen nog volgen ik ga eerst uitzoeken hoe het werkt.
Heb ook al wat gevonden van verlagen maar niet echt site's of zijn er niet echt site's voor volvo 340 stukken..
Jarich
- V300 register
- Verbannen
Verlagen achter: een van de forumleden produceert (produceerde?) verlagingsblokken.
Wel natuurlijk icm betere dempertjes of tijgerballen doen, anders zit je bij elk kiezeltje op het einde van je veerweg.
- V300 register
- Verbannen
Voor de voorkant; daar ben ik nog over bezig. Als het goed is kan ik je straks ook een set stijvere verlagingsveren leveren voor de voorkant. Deze zijn dan vergelijkbaar met Intrax, maar wel een heel stuk goedkoper.
- V300 register
- Verbannen
Ovlov 3.6L;75303 schreef : Qua betreft het verlagen achter: Ik maak nog steeds verlaagsets. Helaas is m'n advertentie verdwenen van de advertentiepagina. PB effe indien interesse.
Voor de voorkant; daar ben ik nog over bezig. Als het goed is kan ik je straks ook een set stijvere verlagingsveren leveren voor de voorkant. Deze zijn dan vergelijkbaar met Intrax, maar wel een heel stuk goedkoper.
Ja ben wel geintereseert, ik ga zosnel mogelijk een pb laten als ik me kan registreren!
owja en had slecht gelezen kheb 340 van 86..
vandaag naar keuring geweest en was er zo door
Zijn het eigenlijk renault motors dat erin liggen? zegt iedereen toch..
Jarich
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Dat was nog in de tijd toen Renault goede motoren maakte :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
De tweeliters zijn echte Volvo-blokken, maarja dan heet het ook gelijk 360 (op een paar hele vroege na)