Toerenteller troubles deel 2
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-01-2004 16:51 #624957
door V300 register
Toerenteller troubles deel 2 is gemaakt door V300 register
Goed, Na een fantastisch mooie klokkenwinkel met toerenteller gemonteerd te hebben, doet dat ding het ineens niet meer! Paar weken mee gereden en ineens noppes nada! Daarbij werkt ook de benzinemeter, koelvloeistoftemp en de diverse controlelampjes aan de linkerzijde van de dash niet meer...............
Zekeringen zijn oke, en de stekkers achter de dash zitten er allen in. Ra ra wat kan dit nu toch weer zijn? Ik heb vanmiddag nog even geprutst (ja ja, tijdens de nieuwjaarsborrel te Rossum nog wel!) maar helaas........
Wie dit probleem weet op te lossen mag zich met recht de 340 triviamaster noemen..... Wie weet raad??
Zekeringen zijn oke, en de stekkers achter de dash zitten er allen in. Ra ra wat kan dit nu toch weer zijn? Ik heb vanmiddag nog even geprutst (ja ja, tijdens de nieuwjaarsborrel te Rossum nog wel!) maar helaas........
Wie dit probleem weet op te lossen mag zich met recht de 340 triviamaster noemen..... Wie weet raad??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-01-2004 11:13 #646532
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Toerenteller troubles deel 2
Beetje uitvoeriger gekeken inmiddels en een andere klok erin gezet, maar ook die met dezelfde problemen. Lig dus niet aan de klokkenwinkel. Zekeringen in het kastje onder motorkap zitten er allen juist in en allen zijn in orde.
Misschien weet iemand of er nog andere zekeringen / dioden onder het dashboard hangen voor de tellrs op het dashboard? Het gaat dus om het "linkerdeel" dat niet werkt. Toerenteller, benzinemeter, koelvloeistof en controlelampjes.
Misschien weet iemand of er nog andere zekeringen / dioden onder het dashboard hangen voor de tellrs op het dashboard? Het gaat dus om het "linkerdeel" dat niet werkt. Toerenteller, benzinemeter, koelvloeistof en controlelampjes.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-02-2004 21:17 #646533
door V300 register
Problem solved, duurde drie uur zoeken voor een goede monteur maar hij is er uit gekomen! Iemand had de verkerde draad doorgeknipt bij het aansluiten van de radio...........
Ik ontken elke betrokkenheid ;-)
Ik ontken elke betrokkenheid ;-)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-02-2004 22:13 #646534
door V300 register
"iemand"....
Goh, wie zou dat toch wezen, he Steven? LOL
Goh, wie zou dat toch wezen, he Steven? LOL
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-02-2004 22:41 #646535
door V300 register
Aangezien de muizen in de garage kans hebben gezien via de tellerkabel door het schutbord in het dashboardkastje (via het gaatje waar een lampje hoort te zitten maar er niet zit) te komen en aldaar m'n instructieboekje hebben omgebouwd tot nestje (lees: opgevreten!), hou ik niets voor onmogelijk....
Ze hebben het boekje zeer vakkundig tot snippers verwerkt en door de auto naar de achterbank versleept, waar ze onder de bank een nestje hebben gebouwd. Goh wat lief he die muisjes......grrrr.
maar goed, ik zal zelf wel de grote muis zijn geweest die te enthousiast met een kniptangetje is geweest.
Ze hebben het boekje zeer vakkundig tot snippers verwerkt en door de auto naar de achterbank versleept, waar ze onder de bank een nestje hebben gebouwd. Goh wat lief he die muisjes......grrrr.
maar goed, ik zal zelf wel de grote muis zijn geweest die te enthousiast met een kniptangetje is geweest.
Moderators: Mark Smeets