Mijn volvo 340 probleempje
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-04-2004 23:19 #624954
door V300 register
Mijn volvo 340 probleempje is gemaakt door V300 register
Hoi allemaal,
Sinds kort heb ik een aantal probleempjes met mijn volvo 340. (zie ook forum techniek algemeen gasten) Ik heb waarschijnlijk een kapotte ontkoppelklep. Als ik zo'n ding koop op de sloop moet ik dan nog ergens op letten? Is het alleen de klep zelf die ik moet kopen of moeten er ook slangen die naar de klep toe lopen worden vervangen? Ik wil het een en ander maken op de sleuteldag op 15 mei, waar en bij wie kan ik mij opgeven voor dit evenement?
Alvast bedankt voor de info,
Groeten met handen en voeten,
Tjeerd.
Sinds kort heb ik een aantal probleempjes met mijn volvo 340. (zie ook forum techniek algemeen gasten) Ik heb waarschijnlijk een kapotte ontkoppelklep. Als ik zo'n ding koop op de sloop moet ik dan nog ergens op letten? Is het alleen de klep zelf die ik moet kopen of moeten er ook slangen die naar de klep toe lopen worden vervangen? Ik wil het een en ander maken op de sleuteldag op 15 mei, waar en bij wie kan ik mij opgeven voor dit evenement?
Alvast bedankt voor de info,
Groeten met handen en voeten,
Tjeerd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-04-2004 17:36 #646655
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mijn volvo 340 probleempje
probeer de aansluitdraden los te halen en kijk of de klep open gaat als je hem aan een accu hangt (zelf blazen/zuigen...)
slangen hoef je niet te vernieuwen als ze niet gescheurd, gebarsten of anderszins gaar zijn.
Groetjes Wouter
slangen hoef je niet te vernieuwen als ze niet gescheurd, gebarsten of anderszins gaar zijn.
Groetjes Wouter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets