Schurend geluid
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-04-2005 20:07 #624925
door V300 register
Schurend geluid is gemaakt door V300 register
Hallo volvo kenners,
Ik heb een vraag. Ik heb sinds kort een volvo 340 en ben deze aan het opknappen. Nu was ik laatst aan het rijden en hoorde ik als ik langzaam reed en zachtjes de rem intrapte een schurend geluid. Kan dit zijn dat de remblokken versleten zijn?? Of moet ik dit ergens anders zoeken. Als ik gewoon goed de rem in druk hoor ik niets en remt ie gewoon goed.
Ik hoop dat ik zo het probleem goed heb omschreven. En al vast bedankt voor jullie antwoorden.
Met vriendelijk groet,
Noe Eenkhoorn.
P.S. Is er een keertje een club meeting, ik wil wel eens komen kijken. Ik woon in zuid holland.
Ik heb een vraag. Ik heb sinds kort een volvo 340 en ben deze aan het opknappen. Nu was ik laatst aan het rijden en hoorde ik als ik langzaam reed en zachtjes de rem intrapte een schurend geluid. Kan dit zijn dat de remblokken versleten zijn?? Of moet ik dit ergens anders zoeken. Als ik gewoon goed de rem in druk hoor ik niets en remt ie gewoon goed.
Ik hoop dat ik zo het probleem goed heb omschreven. En al vast bedankt voor jullie antwoorden.
Met vriendelijk groet,
Noe Eenkhoorn.
P.S. Is er een keertje een club meeting, ik wil wel eens komen kijken. Ik woon in zuid holland.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-04-2005 22:27 #646904
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Schurend geluid
klinkt alsof je ietsje roest op de remschijven hebt. hoeft geen groot probleem te zijn, maar je zou voor het zekere je voorwielen eens kunnen demonteren en de remschijf bekijken.
Groetjes Wouter
Groetjes Wouter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets