Uitlaat
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-11-2003 03:28 #624613
door V300 register
Uitlaat is gemaakt door V300 register
hallo allemaal is het iemand bekend dat de uitlaat van mijn 340 variomatic bij elke drempel tegen mijn achteras stoot en dat een verekt verveelend geluid is wie heeft voor mij de oplossing alvast bedankt
groeten bart
www.2link.be
groeten bart
www.2link.be
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-11-2003 09:02 #640353
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Uitlaat
eeehhh..., ophangpunten & rubbers nalopen?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-11-2003 13:29 #640354
door V300 register
ja dat heb ik allemaal al gedaan zal je vertellen
het is een splinternieuwe uitlaat,rubbers alles zit netjes vast maar precies waar ie over de achteras gaat komt mijn achteras tegen de bocht van de uitlaat ik zit zelf al te denken aan versleeten bladveer of schokbreekers de auto is achter wel erg week maar dat hoordt geloof ik ook een beetje bij volvo
het is een splinternieuwe uitlaat,rubbers alles zit netjes vast maar precies waar ie over de achteras gaat komt mijn achteras tegen de bocht van de uitlaat ik zit zelf al te denken aan versleeten bladveer of schokbreekers de auto is achter wel erg week maar dat hoordt geloof ik ook een beetje bij volvo
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-11-2003 13:49 #640355
door V300 register
laat het anders nakijken door iemand die er wat verstand van heeft, er zijn hier mensen die hun auto 4cm hebben verlaagd en daar gaat het nog goed bij, dus er zit zeker iets fout bij jou. Misschien woont er iemand van de club bij jou in de buurt?
- van Strik
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2003 15:46 #640356
door van Strik
Beantwoord door van Strik in topic Uitlaat
Wat voor uitlaat heb je gemonteerd? Origineel Volvo, Bosal, Simons, of iets anders? Het kan in principe ook aan de maatvoering van een vervangings-uitlaat liggen, of verkeerde montage ervan.
(Bericht gewijzigd door wstrik op 12 november 2003)
(Bericht gewijzigd door wstrik op 12 november 2003)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-11-2003 17:54 #640357
door V300 register
het gaat om een Bosal uitlaat en ook al in het boek van Bosal gekeeken en daar stondt het zelfde nummer van de uitlaat die onder mijn auto zit en die was gelijk aan mijn model serie
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-11-2003 17:57 #640358
door V300 register
oh ja ik woon vlak bij den helder beetje uit de buurt waarschijnlijk van de meeste club leden maar vindt het geen probleem om bij iemandt een keer langs te komen hoor
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-11-2003 22:32 #640359
door V300 register
hehe..., je woont vlak bij mijn ouders, waar mijn auto ook staat, maar pech voor jou, ik heb de ballen verstand van dat stukje volvo340.
- van Strik
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2003 22:34 #640360
door van Strik
Beantwoord door van Strik in topic Uitlaat
Bosal zou geen probleem mogen zijn. Pasvorm daarvan is normaal erg goed.
Schokdempers kan je gratis laten testen bij Kwikfit (al deden ze dat tot mijn stomme verbazing niet met een testbank) en vervolgens eventueel een setje bij Johan of Wytze gaan kopen. Die hebben vast nog wel een setje achterdempers.
Versleten bladveren heb ik nog nooit van gehoord, al heb ik dan andere omdat de oude kraakten.
Schokdempers kan je gratis laten testen bij Kwikfit (al deden ze dat tot mijn stomme verbazing niet met een testbank) en vervolgens eventueel een setje bij Johan of Wytze gaan kopen. Die hebben vast nog wel een setje achterdempers.
Versleten bladveren heb ik nog nooit van gehoord, al heb ik dan andere omdat de oude kraakten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-11-2003 10:13 #640361
door V300 register
Mijn uitlaat (340 1.4 5bak 5drs '90) gaf ook geregeld een tikkie tegen het plaveisel. Heb bij het vervangen van de achterpijp alle rubbers laten vervangen (tikje strakker) en ondanks dat volgens mij de pijp niet helemaal strak gemonteerd is (zit een knikje in), raakt ie zelfs op heftige drempels niet de grond. Heb weleens last van het bereiken van het eind van de veerweg, vooral als er vier man met bagage in zit. Maar dat heeft dan weer niks met de uitlaat van doen.
succes
succes
Moderators: Mark Smeets