340cvt slaat af bij warme motor en start slecht

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-12-2003 13:36 #640226 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340cvt slaat af bij warme motor en start slecht
Deze kan je er uitdraaien en uitblazen.

Greetz Bart.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2004 19:36 #640227 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340cvt slaat af bij warme motor en start slecht
Vandaag de sproeier ultrasoon laten schoonmaken en daarna met perslucht doorgeblazen. Nu moet deze er nog weer worden ingezet en dat natuurlijk kijken wat het bracht. Eerst een nieuwe voorruit zoeken/plaatsen, als ik die gasten te pakken krijg die de huidige hebben gesloopt met vuurwerk.......!!!@$!@$!@&^$!%

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2004 12:01 #640228 door V300 register
Goedendag wederom,
gisteren de schoongemaakte stationairsproeier erin gezet, auto gestart na 4 weken stilstand, sloeg gelijk aan, beetje warm laten draaien, toen mee gaan rijden ongeveer 5-10 minuten. Normaal kan ik dan de choke geheel dichtdoen, dit nu ook gedaan en bij stilstand sloeg de motor onverbiddelijk af. Weer gestart, slaat direct aan, maar daarna alleen met gas aan de praat te houden. Dus nog steeds hetzelfde, zeer irritante (want cvt) probleem! Ik heb de carburateur zelf nog niet met lucht doorgeblazen, heb ook geen perslucht bij de hand. (iemand tips?). Verder schoten mij nog de volgende mogelijke oorzaken te binnen, misschien dat iemand iets bekend voorkomt met genoemd probleem?: bougies, bougiekabels, onstekingsunit, verdelerkap/rotor, verstopt filter in de tank? Alles andere als stationair loopt wel goed, voor de duidelijkheid. Of is het zo dat mijn carburateur bevriesd? (hoe werkt de winterstand eigenlijk, automatisch?)Veel vragen, veel tekst, maar hopelijk is er iemand die mij goede tips kan geven.
Groeten,
Frits

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2004 20:03 #640229 door V300 register
OPGELOST!!!! Het bleek een losse slang te zijn, is me 10 keer niet opgevallen, vandaag bij het controleren van de bougies wel. Was de slang vanaf het T-stuk van de carterontluchting naar het T-stuk van een carburateurslang en EMVK slang. Wat ie doet weet ik niet, maar is wel nodig.
Groeten,
Frits

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-01-2004 13:34 #640230 door V300 register
Gewoon zorgen ervoor dat het vacuum circuit gesloten blijft en dat je variomatic goed opschakeld.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC