Mijn 340 ligt op sterven
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-01-2004 12:28 #624577
door V300 register
Mijn 340 ligt op sterven is gemaakt door V300 register
Hallo,
ik ben inafwachting van mijn wachtwoord voor het leden gedeelte, maar wilde niet langer wachten met het plaatsen van deze noodkreet.
Ik ben sinds een jaar de trotse eigenaar van een 340 GL Variomatic uit 1987. Nu begint deze steeds meer kuren te vertonen. Slecht starten, met shook stotteren tijdens het rijden, maar zonder shook afslaan voor de stoplichten. Hij schudt ook als een overspannen vibrator.
Is er iemand die eens met mij naar mijn trouwe ros wil/kan kijken? Ik ben een student met een krap budget, maar wil hem graag in leven houden.
Ik ben te bereiken opDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en ik lees het forum ook geregeld.
Alvast bedankt voor een eventuele reactie!
ik ben inafwachting van mijn wachtwoord voor het leden gedeelte, maar wilde niet langer wachten met het plaatsen van deze noodkreet.
Ik ben sinds een jaar de trotse eigenaar van een 340 GL Variomatic uit 1987. Nu begint deze steeds meer kuren te vertonen. Slecht starten, met shook stotteren tijdens het rijden, maar zonder shook afslaan voor de stoplichten. Hij schudt ook als een overspannen vibrator.
Is er iemand die eens met mij naar mijn trouwe ros wil/kan kijken? Ik ben een student met een krap budget, maar wil hem graag in leven houden.
Ik ben te bereiken op
Alvast bedankt voor een eventuele reactie!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-01-2004 12:39 #640158
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mijn 340 ligt op sterven
Ooit kleppen gesteld, bougies en kabels vervangen en de verdeelkap bekeken?
Alle vacuumslangen nog in orde, lekt er niet eentje of ligt er eentje los.
Is je stationairsproeier op de cabarateur in orde?