Welke radio is dit?
- V300 register
- Verbannen
Ja dat klopt. Ik kan sommige zenders beter ontvangen dan in mijn S40 2005. Ouderwetse uitschuifbare antennes zijn toch beter dan die haaienvinnen
Oké dat ga ik morgen eens proberen. Ik ben blij dat pa nog een doos cassettes heeft liggen op zolder. Geeft wel echt een nostalgisch gevoel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
General Custom;254016 schreef : Dat de middelste roosters alleen koude lucht blazen is normaal.
Je zou de kanalen van de buitenste luchtroosters met een soort buis kunnen koppelen met het middelste kanaal. Want eigenlijk is dat niet "normaal", alleen in de v300 wereld...
- V300 register
- Verbannen
Robert340;254017 schreef : Je zou de kanalen van de buitenste luchtroosters met een soort buis kunnen koppelen met het middelste kanaal. Want eigenlijk is dat niet "normaal", alleen in de v300 wereld...
Of je zet de middelste roosters gewoon dicht natuurlijk :f
Als je extra buizen gaat leggen, kun je proberen, maar ik denk niet dat het een succes wordt. Je zit met de stroomrichting, capaciteit en verdeling van de lucht, daarnaast heb je rekening te houden met wervelingen en het geluid dat daardoor geproduceerd wordt, en ten slotte zit je met de capaciteit van de verwarming en luchtstroom. Je wilt immers niet dat je gek wordt van het geluid of dat de ontwaseming van de (zij)ruiten ineens niet meer goed werkt natuurlijk, om maar wat te noemen.
Luchtbehandeling is één van de meest complexe installaties, zowel in gebouwen als in voertuigen. Het kan op zich niet zoveel kwaad om er mee te rommelen, maar de kans dat je zonder kennis van zaken echt iets fatsoenlijks in elkaar zet is niet echt groot.
- V300 register
- Verbannen