Steunen verstralers
- V300 register
- Verbannen
Heeft hier iemand toevallig nog een tekening met maten
van de originele steunen voor die vierkante verstralers uit het
onderdelenboek
Heb hier zelf nog een leuk setje verstralers met steunen liggen, welke 20 jaar terug op mijn e-kadett hebben gezeten.(kwestie van niets weg kunnen doen )
Dit stukje nostalgie wil ik eigenlijk op de 340 zetten zonder in de bumpers te
moeten boren.
Groetjes
R
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frans van Zeeventer
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Het gaat mij meer om de maatvoering van die bochtige steunen, want dan kan ik de oude steunen laten verlassen of nieuwe laten maken.
Uit de verdere montage/installatie vwb aanslutingen moet ik denk ik wel uit kunnen komen.
Groetjes
R
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
ze zijn wel zo gemaakt overigens
- V300 register
- Verbannen
Anders moet ik waarschijnlijk de voorbumper demonteren om voor mijzelf een tekening te maken. En ik had eigenlijk de gedachte dat iemand van de mede-forummers dit al wel zou hebben uitgevonden
Groetjes
R
.
- V300 register
- Verbannen
RaliasR;221264 schreef : Het gaat mij dus om zo'n tekening met maten van iemand , die de steunen zelf al heeft (na) gemaakt.
Anders moet ik waarschijnlijk de voorbumper demonteren om voor mijzelf een tekening te maken. En ik had eigenlijk de gedachte dat iemand van de mede-forummers dit al wel zou hebben uitgevonden
Groetjes
R
.
Das niet zo veel werk toch? voorbumper is nog geen minuutje sleutelen
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
vaak aan het voorbereiden.
Dus ik zorg dan dat materiaal en montagemateriaal aanwezig is en als de auto dan een keer beschikbaar is , de boel asap monteren.
De Volvo wordt namelijk gebruikt als poolauto voor de kids en die zijn 's avonds, als ik weer thuis ben , nog wel eens op pad. (werk etc.)
Vandaar mijn vraag naar een eventueel beschikbare maattekening
Groetjes
R
Betreft Volvo 340 CVT uit '86
- V300 register
- Verbannen
powerflux;221270 schreef : vanuit de motorruimte de zij-knipperlichten losklikken (zit een stekker in de bekabeling), 2 kapjes eruit wippen, de 4 bouten losdraaien en de bumper naar voren halen.
Als ie geen koplampwissers heeft......anders moeten die armpjes dr ook vanaf...... .
Als je die hebt.....ffff met een stukje plakband de plaats op het koplampglas markeren ..dan weet je ook zeker dat ze naderhand weer goed zitten.
- V300 register
- Verbannen
Zal binnenkort wel even een paar foto''s maken en me hier voorstellen