tropische temperaturen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-08-2013 23:50 #632833
door V300 register
tropische temperaturen is gemaakt door V300 register
Beste clubgenoten,
Ik zit met het volgende probleempje: De kachel van mijn 340 werkt volop terwijl hij uitstaat..... Van tijd tot tijd komt komt er een golf warme lucht naar binnen en die periodes worden steeds frequenter en langduriger.
Bijkomend probleem is dat mijn elektrische ramen niet meer werken.
Heb het zelfde probleem ooit bij een BMW gehad. Daar schakelde ik ieder najaar de kachel in (contactje in de motor) en ieder voorjaar weer uit. Een simpele en doeltreffende oplossing maar ik zou liever een echte oplossing willen hebben.
Heb zitten snuffelen op het forum en daarin wordt vaak verwezen naar de kachelweerstand. Maar als daar een probleem mee is dan doet de kachel het dus niet en bij mij doet hij het overdreven goed!
De temperatuurmeter blijft overigens stabiel in het midden staan.
Iemand een idee?
Ik zit met het volgende probleempje: De kachel van mijn 340 werkt volop terwijl hij uitstaat..... Van tijd tot tijd komt komt er een golf warme lucht naar binnen en die periodes worden steeds frequenter en langduriger.
Bijkomend probleem is dat mijn elektrische ramen niet meer werken.
Heb het zelfde probleem ooit bij een BMW gehad. Daar schakelde ik ieder najaar de kachel in (contactje in de motor) en ieder voorjaar weer uit. Een simpele en doeltreffende oplossing maar ik zou liever een echte oplossing willen hebben.
Heb zitten snuffelen op het forum en daarin wordt vaak verwezen naar de kachelweerstand. Maar als daar een probleem mee is dan doet de kachel het dus niet en bij mij doet hij het overdreven goed!
Iemand een idee?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
19-08-2013 00:01 #934556
door V300 register
De kachelweerstand is er ten behoeve van het regelen (stand 1 en 2) van de ventilator.
Beantwoord door V300 register in topic tropische temperaturen
eipmiw;220278 schreef : Beste clubgenoten,
Iemand een idee?
De kachelweerstand is er ten behoeve van het regelen (stand 1 en 2) van de ventilator.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
19-08-2013 08:44 #934559
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic tropische temperaturen
Lijkt me meer een kachelkraan die niet goed afsluit. Waardoor er toch warmwater in de kachelradiator terecht komt.
De kachelweerstand heeft alleen te maken met het regelen van de snelheid waarmee de blower draait. De kachelweerstand zorgt niet voor de opwarming van de lucht.
De kachelweerstand heeft alleen te maken met het regelen van de snelheid waarmee de blower draait. De kachelweerstand zorgt niet voor de opwarming van de lucht.
Moderators: Mark Smeets