Dashboard+temperatuurmeter en Brandstof meter vallen uit
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-05-2013 14:32 #632674
door V300 register
Dashboard+temperatuurmeter en Brandstof meter vallen uit is gemaakt door V300 register
hallo,
Mijn naam is Joost van Wijnen
ik bezit een volvo 340 DL en vraag om jullie hulp met het volgende
mijn dashboard verlichting doet niks meer..... ook doen de temperatuur en brandstof meter geen fluit meer.
heel af en toe ( en dan heb ik het over 2% van de tijd dat ik er mee rijd) doen ze het eenmalig daarna vallen ze weer even snel uit
weet 1 van jullie waar het aan ligt? :worship:
m.v.g
Joost van Wijnen
Mijn naam is Joost van Wijnen
ik bezit een volvo 340 DL en vraag om jullie hulp met het volgende
mijn dashboard verlichting doet niks meer..... ook doen de temperatuur en brandstof meter geen fluit meer.
heel af en toe ( en dan heb ik het over 2% van de tijd dat ik er mee rijd) doen ze het eenmalig daarna vallen ze weer even snel uit
weet 1 van jullie waar het aan ligt? :worship:
m.v.g
Joost van Wijnen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
26-05-2013 15:13 #931463
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Dashboard+temperatuurmeter en Brandstof meter vallen uit
Controleer of de 2 stekkers van de klokkenwinkel er goed in zitten.
Wat voor tellerset heb je, smith (rechthoekige lampjes vd brandstof en temperatuurmeter) of vdo (ronde lampjes vd brandstof en temperatuurmeter)
Wat voor tellerset heb je, smith (rechthoekige lampjes vd brandstof en temperatuurmeter) of vdo (ronde lampjes vd brandstof en temperatuurmeter)
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-05-2013 21:39 #931523
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Dashboard+temperatuurmeter en Brandstof meter vallen uit
ik heb de ronde temperatuur en brandstofmeter en waar zitten deze 2 stekkers ergens ?
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-05-2013 21:50 #931524
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Dashboard+temperatuurmeter en Brandstof meter vallen uit
Aan de achterkant van de teller unit onderaan, als je de bekleding onder de dashboard los haalt kan je de stekkers bereiken.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-05-2013 19:57 #931552
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Dashboard+temperatuurmeter en Brandstof meter vallen uit
hartstikke bedankt! zal het is snel gaan bekijken
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
31-05-2013 19:43 #931704
door V300 register
na simpele oplossing stekkertje was bezig met eruit vallen bedankt
Moderators: Mark Smeets