Interval V340 Junior
- Frans van Zeeventer
- Nieuw lid
Minder
Meer
22-01-2013 17:26 #632469
door Frans van Zeeventer
Interval V340 Junior is gemaakt door Frans van Zeeventer
Hallo allemaal,
Ik zat op het forum te zoeken naar de intervalstand gebeuren, en kwam ik bij dit topic uit:
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=2291
Nu weet ik niet wat het verschil is tussen een Junior en een Winner, maar in dat topic kwam mij iets bekends voor: een relais-stekker met een groen doorlusdraadje, want die heb ik ook (alleen heeft die bij mij maar 5 aansluitingen, en hij mist het kleine aansluitinkje ) nu heb ik daar een interval relais op aangesloten excl. dat 6de kleine aansluitinkje, maar hij doet het niet, het doorlusdraadje is ervoor om terug te gaan naar de nul-stand.
Ik las ergens op het forum dat er een how-to over de interval stond in de Volvoice, iemand een idee in welke dat was
Ik zat op het forum te zoeken naar de intervalstand gebeuren, en kwam ik bij dit topic uit:
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=2291
Nu weet ik niet wat het verschil is tussen een Junior en een Winner, maar in dat topic kwam mij iets bekends voor: een relais-stekker met een groen doorlusdraadje, want die heb ik ook (alleen heeft die bij mij maar 5 aansluitingen, en hij mist het kleine aansluitinkje ) nu heb ik daar een interval relais op aangesloten excl. dat 6de kleine aansluitinkje, maar hij doet het niet, het doorlusdraadje is ervoor om terug te gaan naar de nul-stand.
Ik las ergens op het forum dat er een how-to over de interval stond in de Volvoice, iemand een idee in welke dat was
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
23-01-2013 11:45 #922828
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Interval V340 Junior
Ik meen te kunnen herinneren dat de Junior een Duitse versie van de Winner is.
- Frans van Zeeventer
- Nieuw lid
Minder
Meer
23-01-2013 23:03 #922855
door Frans van Zeeventer
Ja dat weet ik ook, en ik heb ook op het forum gelezen dat de junior de tegenhanger is van de Winner, mijn ruitenwisserhendel kan al wel omhoog, en als ik de ruitensproeier gebruik, dan werken de wisserbladen NIET mee
Beantwoord door Frans van Zeeventer in topic Interval V340 Junior
2 Fast 4 U;210593 schreef : Ik meen te kunnen herinneren dat de Junior een Duitse versie van de Winner is.
Ja dat weet ik ook, en ik heb ook op het forum gelezen dat de junior de tegenhanger is van de Winner, mijn ruitenwisserhendel kan al wel omhoog, en als ik de ruitensproeier gebruik, dan werken de wisserbladen NIET mee
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
24-01-2013 07:16 #922857
door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Interval V340 Junior
Ideaal, toch?
Dan kom je r nog op tijd achter dat ze vast gevroren zitten en niet kapot getrokken worden...
Dan kom je r nog op tijd achter dat ze vast gevroren zitten en niet kapot getrokken worden...
Moderators: Mark Smeets