Kabelboom 360

• Frans van Zeeventer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2013 23:55 #632457 door Frans van Zeeventer
Kabelboom 360 is gemaakt door Frans van Zeeventer
Hallo Allemaal,

Ik heb van de week een hoop onderdelen van een 360 gekocht waaronder een (complete) kabelboom, nu was mijn gedachte om die in mijn 340 junior te bouwen, want blijkbaar heb ik geen interval stand voor de ruitenwissers.

Ik las al elders op het forum dat de kabelboom in delen in de auto zit, en dat het deel dat onder het dashboard zit via het schutboard naar de zekeringskast gaat

Is de kabelboom van een 360 (onder het dashboard) hetzelfde als die van een 340 (luxere versie dan een Junior)

Alvast bedankt voor de reacties

Ik heb verder nog een hoop onderdelen, maar dit zet ik wel in een advertentie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2013 09:18 #922593 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kabelboom 360
Volgens mij is er een Volvoice in het ledenmenu, waar een handleiding in staat voor het maken van een intervalstand. Dan kun je, als je wilt, meteen opwaarderen naar een instelbare intervalstand.
Dit bestond geloof ik uit iets van 2 draadjes solderen of zo, dus dat lijkt me makkelijker dan meteen de hele kabelboom vervangen.

In welke Volvoice het precies stond weet ik niet meer, misschien iemand anders?

• Frans van Zeeventer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2013 12:28 #922602 door Frans van Zeeventer
Beantwoord door Frans van Zeeventer in topic Kabelboom 360

General Custom;210346 schreef : Volgens mij is er een Volvoice in het ledenmenu, waar een handleiding in staat voor het maken van een intervalstand. Dan kun je, als je wilt, meteen opwaarderen naar een instelbare intervalstand.
Dit bestond geloof ik uit iets van 2 draadjes solderen of zo, dus dat lijkt me makkelijker dan meteen de hele kabelboom vervangen.

In welke Volvoice het precies stond weet ik niet meer, misschien iemand anders?

ow dat lijkt mij wel interessant, ik heb wel ergens op het forum gelezen over interval relais van VW die regelbaar zijn, maar die handleiding lijkt mij interessant, als dat bespaard om een kabelboom te vervangen

Ik houd mij aanbevolen welke Volvoice het is

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2013 13:22 #922604 door V300 register
Kabelboom is, afhankelijk van welke 360, sowieso heel anders vanwege injectie <-> carburateur en CVT <-> handbak

• Frans van Zeeventer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2013 13:44 #922605 door Frans van Zeeventer
Beantwoord door Frans van Zeeventer in topic Kabelboom 360

Jos360;210357 schreef : Kabelboom is, afhankelijk van welke 360, sowieso heel anders vanwege injectie <-> carburateur en CVT <-> handbak

aha, ok

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2013 20:07 #922608 door V300 register
bij een injectie heeft het injectie gedeelte een aparte kabelboom. Als ik me niet vergis is de basis kabelboom hetzelfde voor alle modellen van hetzelfde modeljaar. De extra kabelbomen voor de diverse uitvoeringen enaccessoires zoals electrische ramen of centrale deurvergrendeling worden of daar op ingeplugd of rechtstreeks op de zekeringenkast.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2013 20:15 #922609 door V300 register
Dat dacht ik ook, dashboard kabelboom is volgens mij uitwisselbaar! maar zou voor een enkele optie de moeite niet nemen en er gewoon even een draadje naast leggen

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC