Verschil van mistlampen & verstralers

• Frans van Zeeventer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-11-2012 21:44 #918117 door Frans van Zeeventer
Beantwoord door Frans van Zeeventer in topic Verschil van mistlampen & verstralers
bij de 340 ben ik van plan de verstralers achter de grill te bouwen, heb het idee gezien bij een Volvo 240

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-11-2012 22:00 #918118 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verschil van mistlampen & verstralers
Achter nog wel? Ik had ze bij de Panda er in zitten, de halve grille weggezaagd :D Momenteel zit de originele grille er weer op.

@alex, weet nog niet of ik de gele ook weg wil doen. Ik stuur je er nog een pb over.

• Frans van Zeeventer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-11-2012 22:14 #918120 door Frans van Zeeventer
Beantwoord door Frans van Zeeventer in topic Verschil van mistlampen & verstralers
Er komt achter mijn grill 2 grote ronde verstralers, ongeveer hetzelfde als bij de 66 en dan komen de mistlampen onder de bumper

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-11-2012 10:20 #918136 door V300 register
Cool, ik ben benieuwd hoe de ronde op de 340 staan...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-11-2012 11:40 #918140 door V300 register

snarfvz;208233 schreef : ik heb er gele h3 fittingen inzitten.

Ik denk inderdaad dat ik de 611 op de 340 ga zetten, op de v66 heb ik alleen verstralers, maar momenteel heb ik 1 van de 611's als achteruitrijlamp op de V66, maar even de kringloops afzoeken naar een alternatief lampje

Ik zie op de foto van de Volvo 66 dat er flatblade ruitenwissers geplaatst zijn. Voldoen die echt beter dan gewone ruitenwissers zoals vaak beweert wordt?

• Frans van Zeeventer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-11-2012 12:21 #918146 door Frans van Zeeventer

Spurt;208259 schreef : Ik zie op de foto van de Volvo 66 dat er flatblade ruitenwissers geplaatst zijn. Voldoen die echt beter dan gewone ruitenwissers zoals vaak beweert wordt?

Ja wat zal ik zeggen, ik heb dit soort ruitenwissers ook op de 340 zitten, en bij de 340 heb ik het probleem dat die een klein stukje niet wist, en ik heb ze erop zitten omdat ze lekker goedkoop zijn, 2,99 per stuk bij de Action, en daarbij ik gebruik de wissers weinig, want ik heb X-rain op de voorruit zitten, en dan boven de 80 km/h parelt het water eraf.

Het wist, maar ik denk niet dat je ze moet vergelijken met Bosch wissers

Voor de 340 heb je de 450mm nodig (2X), en qua montage lijkt het net een Ikea bouwdoos veel adaptertjes en dingen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-11-2012 13:43 #918150 door V300 register
Op de 340 heb ik ze nog niet zitten maar ik moet zeggen dat ze goed bevallen op de andere auto.
De goedkope van de Action zullen vast niet zo goed wissen als de betere merken, dit heb ik ook gemerkt met een goedkope set via eBay.
De flatblades zien er een stuk beter uit dan de standaard wissers, door het ontwerp zouden ze ook voor een betere luchtstroming moeten zorgen maar of dat nou te merken is ;)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC