Verschil van mistlampen & verstralers
- Frans van Zeeventer
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
@alex, weet nog niet of ik de gele ook weg wil doen. Ik stuur je er nog een pb over.
- Frans van Zeeventer
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
snarfvz;208233 schreef : ik heb er gele h3 fittingen inzitten.
Ik denk inderdaad dat ik de 611 op de 340 ga zetten, op de v66 heb ik alleen verstralers, maar momenteel heb ik 1 van de 611's als achteruitrijlamp op de V66, maar even de kringloops afzoeken naar een alternatief lampje
Ik zie op de foto van de Volvo 66 dat er flatblade ruitenwissers geplaatst zijn. Voldoen die echt beter dan gewone ruitenwissers zoals vaak beweert wordt?
- Frans van Zeeventer
- Nieuw lid
Spurt;208259 schreef : Ik zie op de foto van de Volvo 66 dat er flatblade ruitenwissers geplaatst zijn. Voldoen die echt beter dan gewone ruitenwissers zoals vaak beweert wordt?
Ja wat zal ik zeggen, ik heb dit soort ruitenwissers ook op de 340 zitten, en bij de 340 heb ik het probleem dat die een klein stukje niet wist, en ik heb ze erop zitten omdat ze lekker goedkoop zijn, 2,99 per stuk bij de Action, en daarbij ik gebruik de wissers weinig, want ik heb X-rain op de voorruit zitten, en dan boven de 80 km/h parelt het water eraf.
Het wist, maar ik denk niet dat je ze moet vergelijken met Bosch wissers
Voor de 340 heb je de 450mm nodig (2X), en qua montage lijkt het net een Ikea bouwdoos veel adaptertjes en dingen
- V300 register
- Verbannen
De goedkope van de Action zullen vast niet zo goed wissen als de betere merken, dit heb ik ook gemerkt met een goedkope set via eBay.
De flatblades zien er een stuk beter uit dan de standaard wissers, door het ontwerp zouden ze ook voor een betere luchtstroming moeten zorgen maar of dat nou te merken is