ruitenwissers, radiator en achterruitverwarming niets doet het nog???
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-07-2012 16:21 #632109
door V300 register
ruitenwissers, radiator en achterruitverwarming niets doet het nog??? is gemaakt door V300 register
Mijn Volvo 340 dl doet nu al een tijde raar bij het starten willen de ruitenwissers, radiator en achterruitverwarming niet werken. maar nadat ik eens flikker met de grootlichten werkte alles weer zoals het hoort. nu sinds 2 dagen geleden krijg ik niets meer aan de praat? ik snap er niets meer van???? heeft er iemand een oplossing??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
11-07-2012 14:26 #910354
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic ruitenwissers, radiator en achterruitverwarming niets doet het nog???
zekeringen gecontroleerd? kan zijn dat er een aantal zekeringen niet meer goed contact maken. Het grootlicht relais zit in de zekeringkast en door het klikken van dit relais kan het gebeuren dat je ineens weer w?l contact hebt.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
11-07-2012 22:54 #910381
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic ruitenwissers, radiator en achterruitverwarming niets doet het nog???
Kijk ook even achter de radio om te zien of de originele radiostekker er nog zit.
Als er in geknipt is kunnen de raarste storingen ontstaan, zelf had ik daardoor dat de motor uitging door het aanzetten van het licht.
Als er in geknipt is kunnen de raarste storingen ontstaan, zelf had ik daardoor dat de motor uitging door het aanzetten van het licht.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
12-07-2012 16:51 #910417
door V300 register
ja, dat ook inderdaad. maar de ruitenwissers enzo, dat loopt daar volgens mij niet langs.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
12-07-2012 17:35 #910431
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic ruitenwissers, radiator en achterruitverwarming niets doet het nog???
Misschien verbreek je de massa van het ruitenwis(ser)/was relais ook met het niet doorverbonden blijven van de radio massa draden.
Wat dat betreft is een stroom die ergens loopt als water, het kruipt daar waar het gaan kan, zonder (goede) massa zal de stroom ergens anders 'zijn' massa gaan 'zoeken'.
En dat kan de meest gekke effecten tot gevolg hebben :crazy1:
Wat dat betreft is een stroom die ergens loopt als water, het kruipt daar waar het gaan kan, zonder (goede) massa zal de stroom ergens anders 'zijn' massa gaan 'zoeken'.
En dat kan de meest gekke effecten tot gevolg hebben :crazy1:
Moderators: Mark Smeets