Benzinemeter kapot?
- V300 register
- Verbannen
ik heb een 340 uit 83' met een smiths tellerunit als ik het goed heb(met het vierkante reservetanklampje).
Ik heb even gekeken achter mn tellers en ik zie een zwart blokje zitten, zou ik die moeten vervangen? of kan het die vlotter in mn tank zijn die niet goed meer is?
heeft er iemand een tip hoe ik daar achter kan komen of andere ideen?(en ja er zit benzine in )
gr laurens
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
2 Fast 4 U;187168 schreef : Trek de draad van de vlotter aansluiting en houd 'm tegen massa, dan moet de meter helemaal uitslaan, dan weet je in ieder geval waar je moet zoeken
Aha, das een goede tip geweest, de meter sloeg helemaal uit, dus hij doet het nog.
Dit betekent natuurlijk dat de vlotter hoogstwaarschijnlijk kapot is.
Zijn die nog ergens te krijgen?(dafhobby bv) Of zou ik kunnen proberen de vlotter te fixen?
Ik heb zelf geen idee.
Gr laurens
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Ik heb al even gekeken naar een nieuwe, maar die kost maarliefst 75 euro!
kan het nog helpen om het mechaniekje uit elkaar te halen?
- V300 register
- Verbannen
- Laurens Post
- Nieuw lid
Je kunt een oude vlotter ombouwen naar een nieuwe. Benodigheden die je nodig hebt:
- nieuw typ vlotter
- ring waar vlotter mee vast zit
- stekker met stukje bekabeling
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Laurens;189458 schreef :
Ik heb al even gekeken naar een nieuwe, maar die kost maarliefst 75 euro!
Ah, hij is nog maar 75 euro. En dan ook nog een nieuwe. Dat is echt een unieke vondst. Zijn er nog meer?
- V300 register
- Verbannen
Erik;191473 schreef : Ah, hij is nog maar 75 euro. En dan ook nog een nieuwe. Dat is echt een unieke vondst. Zijn er nog meer?
Jazeker,ze zijn te verkrijgen bij Dafhobby.
volgens mij zijn er alleen wel 2 types, de ene klem je in het gat door een ring erop te beunen en de andere kan je vast draaien, die laatste is geloof ik die van een mk3. ik weet het niet helemaal zeker maar misschien is er hier wel iemand die het je kan vertellen.
- V300 register
- Verbannen
elpee;191449 schreef : Waarschijnlijk niet lang. In het vierkante kastje zitten heel veel dunne draadjes die doorslijten en knappen.
Je kunt een oude vlotter ombouwen naar een nieuwe. Benodigheden die je nodig hebt:
- nieuw typ vlotter
- ring waar vlotter mee vast zit
- stekker met stukje bekabeling
Aha, in dat geval is dat misschien wel een goed idee! Heb je misschien een idee waar zou ik die losse onderdelen kan krijgen? Het heeft niet zoveel haast omdat ik op LPG rij, maar dat knipperende lampje de hele tijd word op ten duur wel vervelend:crazy1: Gelukkig doet ie t vooralsnog wel, maar als het een beetje te betalen is dan is het wel de moeite waard!
Erik;191473 schreef : Ah, hij is nog maar 75 euro. En dan ook nog een nieuwe. Dat is echt een unieke vondst.
Jazeker,ze zijn te verkrijgen bij Dafhobby.
volgens mij zijn er alleen wel 2 types, de ene klem je in het gat door een ring erop te beunen en de andere kan je vast draaien, die laatste is geloof ik die van een mk3. ik weet het niet helemaal zeker maar misschien is er hier wel iemand die het je kan vertellen.