handleiding volvo radio CR-603
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
12-06-2009 12:11 #783816
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic handleiding volvo radio CR-603
kijk, dat ziet er netjes uit die kabelboom!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
12-06-2009 21:13 #783897
door 16673-dummy
Ah!
Hoeveel draadjes had jij in je 340 liggen achter het radiovak? Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik drie losse draadjes moet aansluiten op zo'n stekkerblok.
Tenzij jij al een stekker in je auto had liggen, dan gaat de vlieger niet op helaas.
Beantwoord door 16673-dummy in topic handleiding volvo radio CR-603
Ben340DL;108755 schreef : Vandaag de volvo 300 stekker vastgesoldeerd aan de kabeltjes van de volvo radio, en deze afgewerkt met krimp kous.
Het paneeltje op maat gemaakt voor de radio.
Het resultaat ;
Ah!
Hoeveel draadjes had jij in je 340 liggen achter het radiovak? Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik drie losse draadjes moet aansluiten op zo'n stekkerblok.
Tenzij jij al een stekker in je auto had liggen, dan gaat de vlieger niet op helaas.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
12-06-2009 23:04 #783916
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic handleiding volvo radio CR-603
De stekker lag al in mn radiovak....maar mischien kun je een universele iso stekker en connector kopen bij Conrad ofzo.
Dan kun je de losse draadjes in je radiovak hier in zetten.
maar hoe zitten de twee groene en de twee bruine dan bij elkaar bij jou ?
Zonder stekker in het radiovak heeft hier iemand al eens aan de draadboom zitten knippen....
Ik zou de groene en de bruine draden zowieso bij elkaar solderen om narigheid te voorkomen. Hier kun je dan eventueel een draad bij solderen om de voeding van je radio te verzorgen.
Dan kun je de losse draadjes in je radiovak hier in zetten.
maar hoe zitten de twee groene en de twee bruine dan bij elkaar bij jou ?
Zonder stekker in het radiovak heeft hier iemand al eens aan de draadboom zitten knippen....
Ik zou de groene en de bruine draden zowieso bij elkaar solderen om narigheid te voorkomen. Hier kun je dan eventueel een draad bij solderen om de voeding van je radio te verzorgen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
11-04-2015 13:14 #956942
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic handleiding volvo radio CR-603
Wie o wie heeft het rekenprogramma voor de radiocode?
Heb net zitten zoeken op Google maar alle links zijn "dood".
De diodes van mijn radio zitten op nrs. 1, 2, 3, 5, 6, 10 en 12. Ik heb een oud programma dat code 2314 berekent, maar als je terugrekent naar diodes zitten de diodes ineens op een heel andere plek :S
Hopelijk kan iemand helpen!
Heb net zitten zoeken op Google maar alle links zijn "dood".
De diodes van mijn radio zitten op nrs. 1, 2, 3, 5, 6, 10 en 12. Ik heb een oud programma dat code 2314 berekent, maar als je terugrekent naar diodes zitten de diodes ineens op een heel andere plek :S
Hopelijk kan iemand helpen!
Moderators: Mark Smeets