ruitensproeier en claxon
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-01-2009 23:12 #628369
door V300 register
ruitensproeier en claxon is gemaakt door V300 register
Heren en enkele dame ook:yeah:
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Nieuwe jaar begon voor mij met klein maar ook wel lastig mankementje.
Als ik mijn voorruit schoon wil sproeien (wel vaak nodig these days) en ik haal de ruitenwisser-handle naar achteren dan gaat helft van de tijd ook de claxon.
Levert nog al irritaties op bij de mede-weggebruikers.
Iemand een suggestie?
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Nieuwe jaar begon voor mij met klein maar ook wel lastig mankementje.
Als ik mijn voorruit schoon wil sproeien (wel vaak nodig these days) en ik haal de ruitenwisser-handle naar achteren dan gaat helft van de tijd ook de claxon.
Levert nog al irritaties op bij de mede-weggebruikers.
Iemand een suggestie?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
01-01-2009 23:43 #746103
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic ruitensproeier en claxon
hehe, kapje wat onder je stuur zit loshalen (dat paneeltje met de contactsleutelverlichting),
even de choke helemaal uittrekken, stangetje vasthouden en knopje losdraaien. handle vastzetten, er zitten 2 schroefjes die het ding op z'n plek houden en dan ben je van het toeteren-tijdens-het-sproeien af.
het was een bekend fenoneem bij mij toen de subwoofers er nog in zaten, had op een gegeven moment zelfs het complete richtingaanwijzerhandle los in m'n handen..
even de choke helemaal uittrekken, stangetje vasthouden en knopje losdraaien. handle vastzetten, er zitten 2 schroefjes die het ding op z'n plek houden en dan ben je van het toeteren-tijdens-het-sproeien af.
het was een bekend fenoneem bij mij toen de subwoofers er nog in zaten, had op een gegeven moment zelfs het complete richtingaanwijzerhandle los in m'n handen..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets