Radiostekkers en bedrading van de Volvo 300 Serie
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-10-2008 17:50 #627976
door V300 register
Radiostekkers en bedrading van de Volvo 300 Serie is gemaakt door V300 register
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
12-10-2008 21:46 #730938
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Radiostekkers en bedrading van de Volvo 300 Serie
Euh... en wat als je geen stekkers hebt maar slechts drie draadjes?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
12-10-2008 22:26 #730950
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Radiostekkers en bedrading van de Volvo 300 Serie
:SZelf e.e.a. aanleggen, en dan gelijk netjes misschien?:S
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
13-10-2008 00:39 #730964
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Radiostekkers en bedrading van de Volvo 300 Serie
@Joost;
Dan weet je nu hoe je het stekkerblokje moet bedraden om alles in elkaar te kunnen klikken met de originele stekker aan de Volvo radio, en dat alles dan nog in 1 keer werkt ook :+
als je alle topics gaat optellen is dit document het antwoord op zeker 10 tot 15 forumvragen/discussies
"waar is dit en dat draadje voor"
"wat voor verloopstekker heb je nodig"
etc, usw
Dan weet je nu hoe je het stekkerblokje moet bedraden om alles in elkaar te kunnen klikken met de originele stekker aan de Volvo radio, en dat alles dan nog in 1 keer werkt ook :+
als je alle topics gaat optellen is dit document het antwoord op zeker 10 tot 15 forumvragen/discussies
"waar is dit en dat draadje voor"
"wat voor verloopstekker heb je nodig"
etc, usw
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
05-10-2009 23:18 #801279
door V300 register
In mijn schitterende nieuwe wagen heeft nooit een radio gezeten.
Heb dat inmiddels zelf gedaan, maar nou de bedrading naar de boxen nog.
Op de komende sleuteldag ga ik portierpanelen met boxen in de auto zetten.
Het was me te veel werk om de bedrading uit de donorauto helemaal los te peuteren maar nou vraag ik me af of die bedrading wellicht al standaard aanwezig is ook al heeft de auto nooit een radio gehad. Weet iemand dat?
Zou wel heel veel gepruts schelen.
Heb dat inmiddels zelf gedaan, maar nou de bedrading naar de boxen nog.
Op de komende sleuteldag ga ik portierpanelen met boxen in de auto zetten.
Het was me te veel werk om de bedrading uit de donorauto helemaal los te peuteren maar nou vraag ik me af of die bedrading wellicht al standaard aanwezig is ook al heeft de auto nooit een radio gehad. Weet iemand dat?
Zou wel heel veel gepruts schelen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
06-10-2009 01:19 #801285
door V300 register
De voordeuren hebben standaard bedrading liggen voor de speakers.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
06-10-2009 11:00 #801309
door V300 register
Of onder bij je voeten. Daar zitten inbouwframes en kan je zo de ovale 4"x6" speakers plaatsen. Kan je de deuren origineel laten.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-07-2010 10:08 #837548
door V300 register
Ik heb meerdere topics helemaal doorgelezen over de verloopstekkers.
Het principe begrijp ik wel, maar als ik op conrad of iets ga kijken, kan ik niet precies vinden welke dan de juiste verloopstekker is?
deze lijkt er dan nog het meeste op, maar op het plaatje aan de linkerkant die twee losse zwarte doosjes ga ik nergens kwijt kunnen om aan te sluiten in mijn auto?
Het principe begrijp ik wel, maar als ik op conrad of iets ga kijken, kan ik niet precies vinden welke dan de juiste verloopstekker is?
deze lijkt er dan nog het meeste op, maar op het plaatje aan de linkerkant die twee losse zwarte doosjes ga ik nergens kwijt kunnen om aan te sluiten in mijn auto?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-07-2010 10:15 #837549
door V300 register
De juiste stekker kan je waarschijnlijk gewoon bij de dealer halen. Anders forumlid Erik vragen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-07-2010 11:22 #837552
door V300 register
Hoi Claudia,
de stekker op het plaatje in jouw bericht kun je gewoon gebruiken. De extra stekker voor de achterste luidsprekers (die met 4 aansluitingen) is bij de meeste 300 series toch niet aanwezig, dus maakt het in feite niet uit wat voor stekker er aan zit. Je kunt ze eventueel afknippen en de speakerdraden met AMP schuifstekkertjes aansluiten.
(het beste is om ongeisoleerde exemplaren te nemen, en de isolatie met een stukje krimpkous te doen)
de stekker op het plaatje in jouw bericht kun je gewoon gebruiken. De extra stekker voor de achterste luidsprekers (die met 4 aansluitingen) is bij de meeste 300 series toch niet aanwezig, dus maakt het in feite niet uit wat voor stekker er aan zit. Je kunt ze eventueel afknippen en de speakerdraden met AMP schuifstekkertjes aansluiten.
(het beste is om ongeisoleerde exemplaren te nemen, en de isolatie met een stukje krimpkous te doen)
Moderators: Mark Smeets