dashboardverlichting
- V300 register
- Verbannen
Een aantal dingen werken niet:
- de verlichting van de knoppen links van het stuur (moet op de tast gokken of ik mistlamp of achterruitverwarming aanzet);
- de temperatuurmeter blijft onverlicht;
- de versnellingsstanden van de variomatic blijven onverlicht;
- de blower doet het niet in de hoogste stand (de rest wel).
Mini-probleempjes, maar wel lastig.
Iemand een idee?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
En wellicht ga ik dan eindelijk die/dat eventuele andere lampje(s) die het nooit heeft/hebben gedaan ook vervangen :no_comment:
Oja, ik weet wel zeker dat het een kapot lampje is, want het is wel eens eerder voorgekomen en toen heb ik het kunnen oplossen met "slaan op het dashboard", zoals je een ergerlijk geluidje ook probeert weg te krijgen
- V300 register
- Verbannen
punkazz;46519 schreef : Vanavond is ??n van de twee/drie lichtjes (geen idee hoeveel het er zouden moeten zijn :+) in het dashboard kapot gegaan (het gaat om de normale verlichting, dus niet van de indicatoren onderin). Nu kan ik (ook) m'n snelheid niet meer lezen en dat is natuurlijk vervelend. Voordat ik van alles los ga halen wil ik graag meer info over hoe ik dat moet gaan doen en wat voor n lampjes dat zijn en waar die (allemaal) zitten. Heb al ff gezocht, maar veel info kan ik niet vinden over mijn type dash:
En wellicht ga ik dan eindelijk die/dat eventuele andere lampje(s) die het nooit heeft/hebben gedaan ook vervangen :no_comment:
Oja, ik weet wel zeker dat het een kapot lampje is, want het is wel eens eerder voorgekomen en toen heb ik het kunnen oplossen met "slaan op het dashboard", zoals je een ergerlijk geluidje ook probeert weg te krijgen
Vandaag zag ik dat het lichtje achter de klok uit was en dus weet ik niet hoe snel ik moet rijden om op tijd te zijn:D
Ik zal er ook mee aan de slag moeten maar kan je er niet onder het dashboard niet bij?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
edit: een kleine beurt zal ook wonderen doen denk ik.
- V300 register
- Verbannen
Ik ga op 17 mei naar een klusdag van de DAFclub en dan wil ik een aantal kapotte lampjes vervangen. En zelfde vraag heb ik voor de variomatic-verlichting.