Radio aangesloten, contact gaat aan
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-10-2007 19:21 #626602
door V300 register
Radio aangesloten, contact gaat aan is gemaakt door V300 register
Voor een ouwe volvo CR-906 radio die ik nog had liggen heb ik vandaag een verloopstekker ISO > Volvo binnengekregen. Aangesloten en oeps... het contact springt aan. En wil ook niet uit als ik de radio zelf uitzet, de stekker moet echt los. Ik kan zelfs de sleutel uit het contact trekken en de motor laten lopen, of zelfs de startmotor laten werken bij draaiende motor.
Wat achtergrondinfo: de ISO-stekker zelf is weer een adapter die van de originele vierkante 340-steen afkomt. Er is dus niet klandestien met draadjes gerotzooid.
Doel is: contact uit = radio uit. Maar hoe?
Wat achtergrondinfo: de ISO-stekker zelf is weer een adapter die van de originele vierkante 340-steen afkomt. Er is dus niet klandestien met draadjes gerotzooid.
Doel is: contact uit = radio uit. Maar hoe?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-10-2007 00:01 #686317
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Radio aangesloten, contact gaat aan
Multimeter gaan pakken denk ik;) en meten ... Als je een antwoord wilt waar je wat meer aan hebt Niels, moet je me eens bellen, ik stuur je mijn nr. als je me emailt.. of op msn toevoegt...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-10-2007 19:52 #686353
door V300 register
Ooeeeiii, wat geheimzinnig :yeah:
Friezl;37739 schreef : Als je een antwoord wilt waar je wat meer aan hebt Niels, moet je me eens bellen, ik stuur je mijn nr. als je me emailt.. of op msn toevoegt...
Ooeeeiii, wat geheimzinnig :yeah:
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
11-10-2007 00:46 #686367
door V300 register
nee, maar een tweerichtingsgesprek levert altijd meer info op als een posting op een forum, en ik kan hem hiermee helpen denk ik...
Moderators: Mark Smeets