complete dashboard buiten werking
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Feit is dat ik maar twee losse draden heb gevonden....die derde rode is waarschijnelijk de oplossing. Op mijn stekker zitten namelijk ook maar twee draden aangesloten, de bruine en groene. Vanuit de stekker zitten namelijk twee draden op de groene(ik denk de plus en constante plus), en 1 op de bruine (ik denk de aarde). Dus dat klopt ook niet helemaal...maar ff goed zoeken naar die rode draad dus denk ik.
Wat denken jullie?
- V300 register
- Verbannen
arthur623;37774 schreef : Wat denken jullie?
Ik denk nog steeds dat de 'vakman' broddelwerk heeft geleverd. Als je een radio aansluit, dan test je toch even of alles het doet? Of hij heeft dat niet gedaan, of hij kwam er zelf ook niet meer uit.
- V300 register
- Verbannen
lucluc;37775 schreef : Ik denk nog steeds dat de 'vakman' broddelwerk heeft geleverd. Als je een radio aansluit, dan test je toch even of alles het doet? Of hij heeft dat niet gedaan, of hij kwam er zelf ook niet meer uit.
ook al ben ik het met je eens, heb ik natuurlijk niets aan dat antwoord;)
- V300 register
- Verbannen
dan kunnen we een beeld krijgen van wat er niet klopt.
- V300 register
- Verbannen
KonradW;37887 schreef : begin dan eens met de radio er uit te trekken, en een aantal foto's te maken van alle kabels die er liggen, dus kabels vanuit de radio, en kabels die uit het dash horen te komen, en wat er eventueel los achter ligt
dan kunnen we een beeld krijgen van wat er niet klopt.
Dat zal niet nodig zijn....er liggen 2 draden los, een groene en bruine, de zwart/rode ontbreekt en is de boosdoener. Wellicht moet ik die ff helemaal opnieuw trekken vanaf de zekeringkast. Zou iemand kunnen wijzen welke het is vanaf de zekering? Dan lukt het me verder wel alleen denk ik.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Update: Ik heb de radio los gehaald, en het dashboard kastje etc. Heb nu 2x bruin, 2x groen, en maar 1x rood/zwart. Die tweede rood/zwarte draad kan ik echt niet meer vinden. Heb die vakman die mijn radio heeft aangesloten nogmaals gebeld, maar die zegt ook maar 1 rood/zwarte draad gezien te hebben. Misschien toch maar eens bij een van jullie langsgaan als dat mag...
- V300 register
- Verbannen
ik kan zo wel ff de radio lostrekken en er een foto van maken zoals het hoort te zijn, dan kun je het vergelijken.
- V300 register
- Verbannen
En ik weet inmiddels wel hoe het eruit hoort te zien....3 dubbele draden. Maar ik kom er zelf dus echt niet meer uit. Volgens mij wonen de meesten van jullie erg ver weg. Maar goed, ik rijd nu al bijna 2 maanden zonder dashboard, dus het is wel een lange rit waard.