Ruitenwissers
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
05-08-2007 21:56 #678877
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ruitenwissers
Wat ik dacht kan dus, athans bij de nieuwere types, daar kun je enkel de mechanismes vervangen en de draagarm laten zitten. Let op, je kunt dat eigenlijk alleen bij de linkse rechts kun je niet bij of je moet heel de arm eruit halen!
Weet iemand of die mechanismes hetzelfde zijn of is daar in de loop van de tijd verandering in gekomen. (dat duidelijk zichtbaar is wil zeggen, als ze op het oog hetzelfde zijn zijn het dezelfde en niet net iets anders)
Weet iemand of die mechanismes hetzelfde zijn of is daar in de loop van de tijd verandering in gekomen. (dat duidelijk zichtbaar is wil zeggen, als ze op het oog hetzelfde zijn zijn het dezelfde en niet net iets anders)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
05-08-2007 22:48 #678884
door V300 register
Nee, ik had het over de kilometertellerkabel, hoe die vastzit. Die zit weer anders, geloof ik.
Markvictor;32531 schreef : Vierkant, das vroeger he? Is dat dan ook een ander mechanisme? Volgens mij is dat wel hetzelfde....
Nee, ik had het over de kilometertellerkabel, hoe die vastzit. Die zit weer anders, geloof ik.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
06-08-2007 08:49 #678903
door V300 register
Overigens de ruitenwissers moters waren vroeger wel anders van swl en nog een ander merk, vanaf 87 was het standaard bosch. Aangezien die bij mij al stuk is gegaan zit daar ook een bosch moter in.
Of het mechanisme in de loop van de tijd veranderd is weet ik niet... Wie wel?
Of het mechanisme in de loop van de tijd veranderd is weet ik niet... Wie wel?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
06-08-2007 14:07 #678944
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Ruitenwissers
Ik heb zowel het oude type ruitenwissermotor als het nieuwe type liggen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
06-08-2007 14:12 #678946
door V300 register
hij hoeft geen motortje te hebben, maar het frame wat onder het dash zit, dat beide wissers doet bewegen. daar zal bij hem wat verbogen zijn of iets dergelijks
Moderators: Mark Smeets