Kabel voor de snelheidsmeter
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Minder
Meer
10-05-2007 10:56 #668811
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Kabel voor de snelheidsmeter
Misschien is het belangrijk eens zelf in actie te komen in plaats van de ruimte en de centen van een ander te blokeren.
Buiten ons selecte groepje interesseert de 300 niemand dus als er iets bijgehouden zal worden zullen we het zelf moeten doen.
En geloof me ik doe wat ik predik (alleen voor de korte bumper)....
Buiten ons selecte groepje interesseert de 300 niemand dus als er iets bijgehouden zal worden zullen we het zelf moeten doen.
En geloof me ik doe wat ik predik (alleen voor de korte bumper)....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
10-05-2007 12:57 #668817
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Kabel voor de snelheidsmeter
Inderdaad, je kunt binnenkort een 343 museum openen. Je hebt in ieder geval al een van de mooiste en meest originele 343's die er zijn...volvomania;24532 schreef : En geloof me ik doe wat ik predik (alleen voor de korte bumper)....
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
10-05-2007 19:40 #668868
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Kabel voor de snelheidsmeter
Hmmmm.......Een specifiek Volvo-museum in Nederland. Goed idee. Drommen jappanners, koreanen, amerikanen etc..... en last but not least ook een aantal Nederlanders......Opel musea zijn er al genoeg, maar Volvo's.....
Kunnen we niet aansluiten bij het DAF-museum of is dat te onsmakelijk....
Natuurlijk horen de VOLVO-trucks er ook in thuis.....
Dan praten we toch al gauw over een ruimte van zo'n 5000 vierkante meter.
Geen idee hoe we dit moeten aanpakken.
Kunnen we niet aansluiten bij het DAF-museum of is dat te onsmakelijk....
Natuurlijk horen de VOLVO-trucks er ook in thuis.....
Dan praten we toch al gauw over een ruimte van zo'n 5000 vierkante meter.
Geen idee hoe we dit moeten aanpakken.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Minder
Meer
10-05-2007 23:17 #668898
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Kabel voor de snelheidsmeter
Je zou wel willen in Nederland zeker.
Als ik het doe doe ik het hier in den Belgique.....
In de buurt van Hilversum is er al een Volvo museumpje maar alleen voor "Zweedse" volvootjes.
Jeroen: Bedankt voor het compliment, de auto glimt ervan.
Vandaag kreeg ik volgend bericht nog van een vertegenwoordiger van het Zweedse merk wiens naam ik niet zal vermelden :"Voor 340 nauwelijks nog stukken beschikbaar. Dus gezien dit stuk ongekend is, niet meer te krijgen (code 58)"
Dat belooft.
Als ik het doe doe ik het hier in den Belgique.....
In de buurt van Hilversum is er al een Volvo museumpje maar alleen voor "Zweedse" volvootjes.
Jeroen: Bedankt voor het compliment, de auto glimt ervan.
Vandaag kreeg ik volgend bericht nog van een vertegenwoordiger van het Zweedse merk wiens naam ik niet zal vermelden :"Voor 340 nauwelijks nog stukken beschikbaar. Dus gezien dit stuk ongekend is, niet meer te krijgen (code 58)"
Dat belooft.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
12-05-2007 15:49 #669001
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kabel voor de snelheidsmeter
Gister m'n km-tellerkabel vervangen, bij het proberen voordat ik het wiel enzo erop zette deed ie het nog, toen ik daarna een stuk ging rijden deed ie het niet meer... :confused::confused:
Iemand enig idee? Zal sowieso nog even kijken of hij wel goed in het dashboard geprikt zit.
Iemand enig idee? Zal sowieso nog even kijken of hij wel goed in het dashboard geprikt zit.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
12-05-2007 18:38 #669009
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kabel voor de snelheidsmeter
Nou, ik heb het probleem gevonden. Ik had gister de nieuwe kabel niet goed aangelegd. Als ik scherp naar links stuurde, liep de kabel ergens tegenaan en dan was ie net te kort. Hij werd dan uit het gat getrokken. Nu even goed omgeleid, en ik kan weer zien hoe hard ik rij! En hoeveel...
De kabel die je nu bij de dealert kunt halen verschilt wel iets van de oude, maar het wijst zich eigenlijk allemaal vanzelf.
De kabel die je nu bij de dealert kunt halen verschilt wel iets van de oude, maar het wijst zich eigenlijk allemaal vanzelf.
Moderators: Mark Smeets