Wazige storing in koplampen
- van Strik
- Nieuw lid
Minder
Meer
17-11-2003 15:23 #624610
door van Strik
Wazige storing in koplampen is gemaakt door van Strik
Ik had vocht in mijn rechter koplamp. Die heb ik gedemonteerd, schoongemaakt en opnieuw gemonteerd. Wat ik nu heb: als ik het contact niet aan heb, werkt alles normaal. Dus stadslicht, dimlicht, grootlicht.
Als ik contact aan heb staan, heb ik alleen stadslicht. Ra ra, wat kan er aan de hand zijn.
Als ik contact aan heb staan, heb ik alleen stadslicht. Ra ra, wat kan er aan de hand zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- van Strik
- Nieuw lid
Minder
Meer
18-11-2003 09:51 #637533
door van Strik
Beantwoord door van Strik in topic Wazige storing in koplampen
Wat het ook was, gistermiddag MOEST ik gaan rijden. En onderweg dacht ik ineens: he, er knippert niemand naar me. En ik zie licht in de verkeersborden en zo.
Dus maar uitgestapt en gecontroleerd: werkt alles weer normaal. Dus opgelost door de auto zelf (Christine 340? Mijn teller loopt wel vooruit...)
Dus maar uitgestapt en gecontroleerd: werkt alles weer normaal. Dus opgelost door de auto zelf (Christine 340? Mijn teller loopt wel vooruit...)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
06-12-2011 23:09 #893080
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Wazige storing in koplampen
Voor de winter is het verstandig koplampglazen te wassen in de wasmachine, afdichtrubbers en de lampspiegel te controleren.
[mod] Erik, deze oude koe is al lang en breed verzopen en vergaan (en het stinkt dus als je hem uit de sloot trekt, FOEI dus...) [/mod]
[mod] Erik, deze oude koe is al lang en breed verzopen en vergaan (en het stinkt dus als je hem uit de sloot trekt, FOEI dus...) [/mod]
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-12-2011 12:36 #893112
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wazige storing in koplampen
Neem aan dat je vaatwasser bedoeld.
Moderators: Mark Smeets