Ventilatorweerstand voor interieur ventilatie
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-02-2004 19:41 #624522
door V300 register
Ventilatorweerstand voor interieur ventilatie is gemaakt door V300 register
Mijn kachelventilator doet het alleen nog maar op stand 3. Heeft iemand nog een goede weerstand te koop? Huidige is mij 2 "spiraalveren", mochten er meerdere types zijn.
Groeten
Frits
Groeten
Frits
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-04-2004 21:01 #639929
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ventilatorweerstand voor interieur ventilatie
probleem opgelost, elektrisch "schakelaartje" in plastic omhulsel schoongekrabt, was verroest. Platstic omhulsel heeft het niet overleefd, maar ventilator doet het weer op alle standen, misschien een goede tip?
Frits
Frits
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-04-2004 20:12 #639930
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ventilatorweerstand voor interieur ventilatie
Hallo Frits,
Welk onderdeel bedoel je precies?
gr Fred
Welk onderdeel bedoel je precies?
gr Fred
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
13-04-2004 19:56 #639931
door V300 register
Dag Fred,
ik bedoel de printplaat met de spiraalweerstanden. Daar zit een aan/uit schakelaar op in een plastic omhulsel, deze was roestig, schoongekrabt, ingebouwd en het werkt weer. Reeds een aantal weken. Schakelaartje lijkt bimetaal????
Groeten,
Frits
ik bedoel de printplaat met de spiraalweerstanden. Daar zit een aan/uit schakelaar op in een plastic omhulsel, deze was roestig, schoongekrabt, ingebouwd en het werkt weer. Reeds een aantal weken. Schakelaartje lijkt bimetaal????
Groeten,
Frits
Moderators: Mark Smeets