Draadje onder motorkap
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-10-2004 14:16 #624461
door Thomas de Wit (GAST)
Draadje onder motorkap is gemaakt door Thomas de Wit (GAST)
Ik vond achter mijn linkerkoplamp (vanuit betsuurderpositie) een draadje met een stekkertje dat opgebonden was en nergens op aangesloten. Is de voorbereiding voor de mistlampen? En zo ja, waar komt dit dan ut binnenin de auto?
Gr Thom
Gr Thom
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-10-2004 17:50 #639607
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Draadje onder motorkap
Kan het ook voorbereiding voor koplampwissermotor zijn? kwam ineens in me op....
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-10-2004 18:23 #639608
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Draadje onder motorkap
Welke kleur heeft dat draadje?
Mistlampen hebben bij mijn weten twee draden (zwart en bruin) en de koplampwissers 3 (bruin zwart en rood).
Mistlampen hebben bij mijn weten twee draden (zwart en bruin) en de koplampwissers 3 (bruin zwart en rood).
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-10-2004 20:21 #639609
Een zwarte en een bruine. En ik ontdekte 2 paar. Iemand een idee waar ze heen gaan? Middenconsole?
Gr Th
Gr Th
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-10-2004 20:58 #639610
door V300 register
nee nee nee nee nee .. jammergenoeg...
Ik heb koplampruitenwissers en mistlampen, en beide pasten niet op dat opgebonden draadje in de motorruimte,
Je kan wel een multimeter aansluiten op de stekker, en de multimeter op je tuitenwisser leggen, en dan van binnenuit gewoon lekker knoppies gaan drukken enzo :-)
Ik heb koplampruitenwissers en mistlampen, en beide pasten niet op dat opgebonden draadje in de motorruimte,
Je kan wel een multimeter aansluiten op de stekker, en de multimeter op je tuitenwisser leggen, en dan van binnenuit gewoon lekker knoppies gaan drukken enzo :-)
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-10-2004 11:09 #639611
door V300 register
Als ik het goed begrijp heb je een opgebonden draadboompje met een bruine en een zwarte draad gevonden, en iets verderop nog zo'n opgebonden setje (waarvan de draadjes dus langer zijn). Als dit zo is, ben ik er voor 99% zeker van dat dit de bedrading voor je mistlampen is. Het kan echter zijn dat het stuurrelais niet gemonteerd is en/of de schakelaar op het middenconsole ook niet.
Ik ben zelf zeker van plan om naar de theeleut bij Herman Robberts te gaan eind november. Mocht je ook plannen hebben om te komen, schiet mij dan daar even aan, dan kijken we samen even.
Ik ben zelf zeker van plan om naar de theeleut bij Herman Robberts te gaan eind november. Mocht je ook plannen hebben om te komen, schiet mij dan daar even aan, dan kijken we samen even.
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
16-10-2004 20:35 #639612
Het lijkt inderdaad voor de mistlampen. In het bedradingschema staan ze ook op die plek aangegeven. Nou moet ik nog uitvinden hoe het verder gaat achter de zekeringkast, daar komt ook de kabelboom uit waar die draadjes in verdwijnen. Ik heb geen verstand van electriciteit, is er iemand die weet hoe het geheel aan te sluiten is? Mijn vader kan me er ook wel bij helpen, maar die heeft vaak geen tijd .
Waar is de theeleut eind november?
Gr Thomas
Waar is de theeleut eind november?
Gr Thomas
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
12-11-2004 18:51 #639613
Bij de 360 moet de bedraging al voorgetrokken zijn. Alleen waar komt het uit in de middenconsole? Ik heb zitten zoeken, maar vond nergens draden die erop duiden voor de mistlampen bedoelt te zijn. Iemand een idee? Ik krijg ze binnekort binnen, ik wil ze wel meteen monteren.
Gr Thomas
Gr Thomas
Moderators: Mark Smeets