Kofferruimte verlichting
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
21-12-2004 23:05 #624445
door V300 register
Kofferruimte verlichting is gemaakt door V300 register
hallo dit is een vraag voor iedere 340 techneut. ik heb mijn gasveren vervangen van de achterklep alleen is het functioneren
van de binnenverlichting in de koffer niet meer werkend daar het eindstuk geen metaal maar kunstof is dus geen massa maakt bij het openen (gasveren van brezan) wie kan mij helpen aan een oplossing. dak voor je reactie.
van de binnenverlichting in de koffer niet meer werkend daar het eindstuk geen metaal maar kunstof is dus geen massa maakt bij het openen (gasveren van brezan) wie kan mij helpen aan een oplossing. dak voor je reactie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-12-2004 12:55 #638107
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kofferruimte verlichting
draadje van achterklep naar auto trekken?
Gaatje boren in achterklep&auto (binnen natuurlijk...), schroefdraad er in tappen, boutje met ringetjes er in draaien en daar draadje onder klemmen. Daarna in de balken goed tectyl, en aan de zichtzijde primer en lak er overheen.
Maar misschien kan het ook wel wat netter dan dat hoor... is een ietwat lompe manier.
Gaatje boren in achterklep&auto (binnen natuurlijk...), schroefdraad er in tappen, boutje met ringetjes er in draaien en daar draadje onder klemmen. Daarna in de balken goed tectyl, en aan de zichtzijde primer en lak er overheen.
Maar misschien kan het ook wel wat netter dan dat hoor... is een ietwat lompe manier.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-12-2004 14:29 #638108
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kofferruimte verlichting
de 'oplossing' is meestal om 1 nieuwe te monteren, en het exemplaar met schakelaar erin te laten zitten.
een beetje handige dokus kan volgens mij de schakelaar ook omzetten op de nieuwe gasveer.
een beetje handige dokus kan volgens mij de schakelaar ook omzetten op de nieuwe gasveer.
Moderators: Mark Smeets