Alarm simulator led aansluiten

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-12-2004 20:11 #624440 door V300 register
Alarm simulator led aansluiten is gemaakt door V300 register
Beste mensen zoals de meesten van jullie weten is er aantal weken terug is er in me auto ingebroken en me mooie radio en carkit gestolen uit me volvo. Dus ik dacht laten we eens een alarm simulator knipper led in bouwen (nep alarm led) Dus ik deze gekocht aangezien ik me nieuwe kenwood radio en carkit wil beschermen. Ik dus op zoek naar een geschakelde 12 volt en een constante 12 volt aangezien je hem daar op aan moet sluiten. Maar goed ik kan dus geen geschakelde 12 volt vinden.

Bij me radio zit er een geschakelde maar me radio zit eindelijke goed en krijg ik er ook niet zo makkelijk meer uit eerlijk gezegt zoek ik een andere, iemand ideeen ?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-12-2004 20:53 #639521 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Alarm simulator led aansluiten
Als je het goed wilt doen, moet je 'm aansluiten op twee draden van je contactslot (Er zijn 4 draden). Even met een multimeter bepalen welke draad continu 12V geeft, met en zonder contact "aan". Ook bepalen welke draad met contact "af" massa geeft en met contact "aan" 12V. Op die manier knippert het lampje als je de sleutel uit het contact haalt en is het uit met contact aan. Wel zo lekker als je aan het rijden bent!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-12-2004 21:31 #639522 door V300 register
ohh bedankt voor de tip. Dan ga ik wel even aan het meten bij me contact slot. Alleen vraag ik me af wat een mooie plek is om het ledje te plaatsen. Ergens in de buurt van me contact slot denk ik dan ...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-12-2004 21:36 #639523 door V300 register
Ik heb ze links en rechts gemonteerd in de deuren. Zie foto:

Ze knipperen tegelijk, ziet er echt gaaf en realistisch uit!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-12-2004 03:20 #639524 door V300 register
uhmmm twee ledjes
het is wel inderdaad heel cool, maar dan moet ik helemaal kabels gaan trekken enzo.... zat eerst te denken aan blauwe ledjes maar ik heb zo'n setje gekocht met een mooi afgerond dopje met een ledje er in. Maar ik ga me ledje denk ik recht of links boven in me 12 volt aansluiting.

Je kan zeg maar het recht hoekige kapje er uit wippen waar de 12 volt aansluiting in zit daar in de hoek ga ik hem stoppen denk ik lekker dicht bij me contact slot

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC