CV via passagiers deur
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-01-2005 15:30 #624429
door V300 register
CV via passagiers deur is gemaakt door V300 register
Ik wil graag de Centrale deurvergrendeling bedienen ook met de passagiers deur.
Dat heeft te maken met het feit dat ik altijd de deur eerst ontsluit voor mijn vriendin... maar ook omdat ik nu de Maxicosy aan de passagierskant moet plaatsen :-)
Wie heeft er ervaring mee of weet hoe het moet?
Vrgr Fred
Dat heeft te maken met het feit dat ik altijd de deur eerst ontsluit voor mijn vriendin... maar ook omdat ik nu de Maxicosy aan de passagierskant moet plaatsen :-)
Wie heeft er ervaring mee of weet hoe het moet?
Vrgr Fred
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-01-2005 15:54 #639493
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic CV via passagiers deur
Fred,
Misschien is het gemakkelijker om de CV op afstand bedienbaar te maken. Kijk bijvoorbeeld op www.conrad.nl of in combinatie met een alarmsysteem zou je een systeem kunnen kopen via marktplaats.
Ik denk namelijk dat het niet kan met het originele 300-seriesysteem. De aansturing in de bestuurdersdeur heeft namelijk geen motor en is slechts een schakelaar die mechanisch bediend kan worden en een puls kan geven naar de andere module(s).
Gr. Siebren
Misschien is het gemakkelijker om de CV op afstand bedienbaar te maken. Kijk bijvoorbeeld op www.conrad.nl of in combinatie met een alarmsysteem zou je een systeem kunnen kopen via marktplaats.
Ik denk namelijk dat het niet kan met het originele 300-seriesysteem. De aansturing in de bestuurdersdeur heeft namelijk geen motor en is slechts een schakelaar die mechanisch bediend kan worden en een puls kan geven naar de andere module(s).
Gr. Siebren
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-01-2005 18:02 #639494
door V300 register
Ik heb hier op zich geen ervaring mee, maar ik denk het volgende: als je de cv-unit van de bestuurdersdeur en de passagiersdeur omwisselt en je trekt een constante plus draad in de passagiersdeur, kan je alle deuren vanaf de passagierskant open doen.
Wat je ook kan proberen is om in zowel de passagiersdeur als de bestuurderdeur een een besturingsunit te plaatsen, maar ik denk dat dit niet gaat werken. Vermoedelijk omdat er dan twee besturingsunits geactiveerd worden bij het omdraaien van je sleutel gaan de twee besturingsunits elkaar tegenwerken, maar wellicht moet je dit gewoon eens uitproberen.
Wat je ook kan proberen is om in zowel de passagiersdeur als de bestuurderdeur een een besturingsunit te plaatsen, maar ik denk dat dit niet gaat werken. Vermoedelijk omdat er dan twee besturingsunits geactiveerd worden bij het omdraaien van je sleutel gaan de twee besturingsunits elkaar tegenwerken, maar wellicht moet je dit gewoon eens uitproberen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-01-2005 19:07 #639495
door V300 register
Rob,
Volgens mij is de unit in de bestuurdersdeur niet gemotoriseerd. Het is slechts een schakelaar. Lijkt mij onmogelijk.
De eerste oplossing is wel grappig, maar dan werkt de linkerkant niet meer..
Volgens mij is de unit in de bestuurdersdeur niet gemotoriseerd. Het is slechts een schakelaar. Lijkt mij onmogelijk.
De eerste oplossing is wel grappig, maar dan werkt de linkerkant niet meer..
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-01-2005 21:27 #639496
door V300 register
Hartelijk dank voor het mee denken!
Een afstands bediening is een optie maar die neemt dan nog niet de chaufeurskant mee toch?
De Rob-methode is erg creatief...net zoals de engelse uitvoering maar ook daar hetzelfde probleem lijkt me...
Wellicht zijn er nog meer ideeen?
Vrgr Fred
Een afstands bediening is een optie maar die neemt dan nog niet de chaufeurskant mee toch?
De Rob-methode is erg creatief...net zoals de engelse uitvoering maar ook daar hetzelfde probleem lijkt me...
Wellicht zijn er nog meer ideeen?
Vrgr Fred
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-01-2005 21:34 #639497
door V300 register
er zit overigens wel een motor in de bestuurderskant..
en verder: Afstandsbedieninkje doen! Als je daar aan gewend bent is dat erg lekker!
en verder: Afstandsbedieninkje doen! Als je daar aan gewend bent is dat erg lekker!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-01-2005 21:50 #639498
door V300 register
Bart,
Wat doet die motor dan?
Wat doet die motor dan?
Moderators: Mark Smeets