Speakers voorin
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
31-12-2004 15:49 #624426
door V300 register
Speakers voorin is gemaakt door V300 register
Graag wil ik voorin mijn 360 speakers hebben. Het lieft wat zwaardere dan de originele. Maar die dingen kun je niet kwijt op de plek waar de originele Volvospeakers zitten, aangezien die zwaardere iets groter zijn en dus niet passen. Soms zie je wel eens dat mensen gaten in hun deurbekleding zagen, maar dat vind ik ronduit zonde! Zeker omdat die van mij ook mooi met stof zijn bekleed. Heeft iemand een goed idee/ervaring waar ik mijn speakers voorin op mooie wijze kwijt kan?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
31-12-2004 16:39 #638141
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Speakers voorin
Probleem is vaak dat "zwaardere" speakers een dikkere "kont" hebben. Je kunt de speaker dus niet diep genoeg in het bestemde gat brengen.
Ik heb dit opgelost door een boutje van het spatscherm eruit te draaien en af te zagen. Daarna dit "korte" boutje weer gemonteerd en ik heb er nu bescheiden 110 Watt pioneer in zitten.
Dit boutje steekt dus in de ruimte waar de luidspreker komt en is het eerste wat je "raakt".
Ik heb inderdaad ook geen gaten in de deur (en wil ik ook niet).
Ik heb dit opgelost door een boutje van het spatscherm eruit te draaien en af te zagen. Daarna dit "korte" boutje weer gemonteerd en ik heb er nu bescheiden 110 Watt pioneer in zitten.
Dit boutje steekt dus in de ruimte waar de luidspreker komt en is het eerste wat je "raakt".
Ik heb inderdaad ook geen gaten in de deur (en wil ik ook niet).
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-01-2005 18:53 #638142
door V300 register
ok, je moet er dus wel ff voor aan de slag merk ik al wel...
Zal een dezer dagen wel eens kijken of ik er wat mee kan.
Bedankt
Zal een dezer dagen wel eens kijken of ik er wat mee kan.
Bedankt
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-01-2005 17:43 #638143
door V300 register
Ik heb bij mijn vorige 340 er ook wat zwaardere ingezet. Het is even zoeken naar de juiste diepte op de juiste plek. Er zit groot verschil in. Met een stanlymesje voorzichtig de stof wegsnijden.
Wat je wel moet hebben zijn van die zwarte klipje die je om het karton/board kan schuiven om daar de schroeven in te zetten.
Wat je wel moet hebben zijn van die zwarte klipje die je om het karton/board kan schuiven om daar de schroeven in te zetten.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
20-01-2005 20:19 #638144
door V300 register
Ik heb gewoon een paar DIN norm 10cm boshmann speakers gekocht bij de conrad en die passen prima op de orginele plek. Alleen is het ZO irritant dat die orginele speakers gelijmt zitten in die frontjes!
Maar met wat draaien e.d. paste de nieuwe speakers er in. daaroverheen gewoon die ronde kapjes gezet en 2 nieuwe gaatjes geparkerd in de deur, klaar!
Maar met wat draaien e.d. paste de nieuwe speakers er in. daaroverheen gewoon die ronde kapjes gezet en 2 nieuwe gaatjes geparkerd in de deur, klaar!
Moderators: Mark Smeets