Schema klokkenhuis
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
11-02-2005 10:13 #624403
door V300 register
Schema klokkenhuis is gemaakt door V300 register
Een aantal lampjes in mijn klokkenhuis doen het niet, heeft iemand een schema van het klokkenhuis en de bijbehorende draadboom, zodat ik het een en ander kan door meten.
Wat het niet doet zijn de lampjes voor; Rechter (mogelijk ook het linker) klokkenhuis verlichtingslampje, Licht aan, Choke, Parkeer, indicatie tank bijna leeg
Dat was het denk ik
mvg,
Maarten
Wat het niet doet zijn de lampjes voor; Rechter (mogelijk ook het linker) klokkenhuis verlichtingslampje, Licht aan, Choke, Parkeer, indicatie tank bijna leeg
Dat was het denk ik
mvg,
Maarten
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
16-02-2005 21:02 #639333
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Schema klokkenhuis
Beste Maarten,
Die lampjes zijn verbonden met een strip. Het zijn allemaal lampjes die op dezelfde rij zitten, daardoor denk ik dat die strip geen contact meer maakt. Ik heb een plaatje bijgevoegd. De rood omcirkelde schroeven kun je losdraaien en de klokkenwinkel naar voren kantelen. Wel voorzichtig doen, maar misschien kun je er zo achterkomen waarom ze het niet meer doen.
Die lampjes zijn verbonden met een strip. Het zijn allemaal lampjes die op dezelfde rij zitten, daardoor denk ik dat die strip geen contact meer maakt. Ik heb een plaatje bijgevoegd. De rood omcirkelde schroeven kun je losdraaien en de klokkenwinkel naar voren kantelen. Wel voorzichtig doen, maar misschien kun je er zo achterkomen waarom ze het niet meer doen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-02-2005 21:18 #639334
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Schema klokkenhuis
611612 km ?????
is die teller een beetje naar voren gedraaid ?
is die teller een beetje naar voren gedraaid ?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-02-2005 22:00 #639335
door V300 register
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
16-02-2005 22:07 #639336
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Schema klokkenhuis
Tja, ik loop tegenwoordig stage in oezbekistan... Ik heb hem even geknipt en geplakt voor het leuke. Er staat een 2 vooraan in het echt.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-02-2005 09:32 #639337
door V300 register
Ja, okee, als je goed kijkt ziet die 6 er wel vreemd uit ja.
Misschien toch eens een nachtje de boormachine op de teller zetten.....nee hoor, alles nog origineel an mijn auto.....ook na 700.000 km nog niks mis mee ;-)
Misschien toch eens een nachtje de boormachine op de teller zetten.....nee hoor, alles nog origineel an mijn auto.....ook na 700.000 km nog niks mis mee ;-)
Moderators: Mark Smeets