telefoonhouder in een 300
- Mark Smeets
- Moderator
In mijn andere auto's heb ik zo'n houdertje dat je in een ventilatierooster klikt. Maar de roosters van een 300 zijn te zwak, die breken kapot of de telefoon valt met rooster en al eruit.
Zelf dacht ik dan maar aan een houder die je met een zuignap op de ruit zet. Niet super mooi, maar wel praktisch met navigatie.
Heeft iemand een andere betere oplossing?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Het is een Scosche Magicmount .
- Mark Smeets
- Moderator
Daarnaast gaat het me vooral om de plek in de auto.
Die optie van Anjo is mooi, maar met navigatie te laag / uit het zicht. (ik gebruik navigatie altijd zonder geluid).
Dan wordt het toch een houder op het raam zoals Wim voorstelt vrees ik. Niet het mooiste, wel praktisch
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;n418748 schreef : Die optie van Anjo is mooi, maar met navigatie te laag / uit het zicht. (ik gebruik navigatie altijd zonder geluid)
Ik snap ergens je keus. Maar het zou beter andersom zijn. Ik keek trouwens in het begin dat ik met navigatie begon ook vaak op het scherm (en nog steeds bij drukke bezette straatjes en kruisingen), maar probeer over het algemeen alleen maar te luisteren en erop te vertrouwen dat ie de goede afslag aangeeft.
Hoe vaak zie je mensen rijden met de telefoon vol in het zichtveld van de bestuurder.... :no:
- Mark Smeets
- Moderator
Louis;n418749 schreef :
Ik snap ergens je keus. Maar het zou beter andersom zijn. Ik keek trouwens in het begin dat ik met navigatie begon ook vaak op het scherm (en nog steeds bij drukke bezette straatjes en kruisingen), maar probeer over het algemeen alleen maar te luisteren en erop te vertrouwen dat ie de goede afslag aangeeft.
Hoe vaak zie je mensen rijden met de telefoon vol in het zichtveld van de bestuurder.... :no:
Aan de rand van het zichtveld is dus juist goed, omdat je dan je ogen niet van de weg hoeft te halen.
Dit is ook waar nieuwere auto's origineel de navigatie hebben (zoals de Foto van Jan hierbij laat zien. Niet zijn telefoon, maar het originele scherm bovenop het dash).
Ik check (bij verre ritten) altijd van te voren de route. Op hoofdlijnen weet ik de weg wel, het gaat meestal om het laatste stukje of de bevestiging van het juiste knoppunt.
Die verschrikkelijke computerstem is niks voor mij. Daarnaast hoor ik die toch niet over de muziek heen, of hij/zij dempt het geluid van spotify steeds. Ook vervelend
Zo zie je maar, zoveel mensen, zoveel wensen.
En natuurlijk moet de telefoon niet het zicht belemmeren of in het zichtveld hangen voor appjes, facebook, etc. :no: