Speakers plaatsen in A-stijl
- V300 register
- Verbannen
Ik weet niet zeker of ik in het juiste onderwerp zit, maar goed, ik zal de vraag even stellen:
Natuurlijk heeft de vorige eigenaar van de Volvo 360 uit 1986 vanalles gedaan met de audio, maar niet veel goeds. Omdat we geen gaten willen zagen in deurpanelen en/of hoedenplank, willen we speakers plaatsen in de originele uitsparingen in de A-stijl. Weten jullie wellicht welke maat speakers hier in passen? Wellicht goede ervaringen met een bepaald merk of type?
Alvast hartelijk dank voor jullie reactie!
Groet,
Gert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
deel nodig en het bijbehorende kapje. Heb ze ook in mijn 360 injection van 1988 gebouwd.
- V300 register
- Verbannen
François;251151 schreef : De speaker is misschien wel 10cm in diameter, maar je hebt het rechthoekige plastic
deel nodig en het bijbehorende kapje. Heb ze ook in mijn 360 injection van 1988 gebouwd.
In aanvulling daarop, om het zoeken iets makkelijker te maken; de hoedenplankspeakers van een sedan of de C-stijl speakers van een hatchback passen ook op deze plaats. Echter zijn ook dat vrij zeldzame accessoires vandaag de dag.
Mocht je trouwens interesse hebben, ik heb nog een hatchback hoedenplank staan waar al 2 gaten met grote speakers in zitten. Mag gratis weg, want deze gaat anders toch naar de stort.
- André Minet
- Nieuw lid
Als je het origineel wilt houden dan is dat ideaal
Als je interesse hebt stuur me dan maar een bericht
Mvg
André
- V300 register
- Verbannen
D-10 cm, tot zover duidelijk. Ik heb elders gelezen dat je al snel tegen het chassis aan zit met de speakers. Zijn er nog dingen waar ik nog meer op moet letten? Overigens, de rechthoekige kapjes zijn aanwezig, het gaat alleen om de speaker zelf.
- V300 register
- Verbannen
Inderdaad zit je snel tegen het chassis aan. Ik heb er zelf een soort vulring op gezet, zodat de speakers een beetje uitsteken. Die oplossing zie je wel vaker in deuren.
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen