Lederen interieur, ergens nog te vinden?
- Steven340
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Gewoon ff komen ophalen.
Kratje bier is ok.
(zijn blauwe en grijze kunstlederen panelen, volgens mij ook nog kaartenbakken.)
- V300 register
- Verbannen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
:wtf2: maar laat je auto niet te lang in de zon staan de zittingen kunnen behoorlijk heet worden :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
En je hebt nu vast met afstand de meest luxe GL Special die er is... :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
hwe1993;245395 schreef : Daar kan je zomaar eens gelijk in hebben! En ik denk dat ik nog niet klaar ben. Er staan nog wat mooie dingen op de originele optielijst die ik nog wel zou willen toevoegen.
Heerlijk is dat he. Ik heb voor beide 340's een optielijst uitgeprint van het ledenmenu, om af te strepen wat ik er al aan opties aan heb gehangen. De ene 340 wordt zo luxe mogelijk aangekleed, de andere sportief. Ik denk dat het meest exclusieve wat ik momenteel heb de GLT voorspoiler is op de rode 340. Niemand heeft het door, maar die dingen zie je nog maar zelden in goede toestand.
- V300 register
- Verbannen
- Steven340
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Steven340;251915 schreef : Heb een set liggen, volgens mij voor een sedan, maar moet wel opnieuw bekleed worden / opgeknapt. Zitten flinke scheuren en slijtage plekken in.
Die van mij komt oorspronkelijk ook uit een sedan, de enige aanpassing die je moet doen van een 4-deurs naar een 5-deurs is de rugleuning van de achterbank. Het is even priegelen, maar de bekleding is relatief makkelijk los te halen en over te zetten op je oude achterbank/rugleuning.