Leder interieur (custom mogelijkheden)
- V300 register
- Verbannen
powerflux;209565 schreef : Zit die jongen niet zo te demotiveren. Het gaat altijd om kleine aantallen, en die zijn nog steeds zeer welkom.
Anjo ziet de waarde van zijn bodykit en louvre kelderen :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Het paneeltje wat ik al eens genoemd had voor in de middenconsole hoeft volgens mij niet duur te zijn en dat kan de doelgroep vergroten, het blijft voor velen natuurlijk een 'budget-auto' waar voor de hobby dan nog wel geld aan uitgegeven mag worden maar het mag niet te gek worden. (Zie de reacties hierboven op de lederen bekleding).
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;209581 schreef : Ik lees dat Boris niet alleen 300-serie wil gaan doen, maar speciale Volvo-onderdelen.
Klopt, en ik ga zelf niets produceren ik wil gewoon alle leveranciers die er van de spullen zijn bij elkaar brengen op een site voor alle volvo's met de nadruk op klasiekkers. Zo ken ik dus een bekleder die ik van de interieurs heb voorzien die hij overzee's laat maken ken ik mensen die motorsteunen etc maken. toevallig iemand die ik mijn bodykit heb meegegeven die ze wil namaken etc etc
Er zijn een groot aantal leveranciers van spullen zonder echte webshop en die willen graag tegen comissie op de website komen. Ik ga zelf ook wat dingen leveren zoals stickers etc (betrekkelijk lage investering) en vanaf daar kijken hoe of wat.
Dus als jullie nog mensen kennen die er ook baat bij zouden hebben om op de webshop te komen waar ik wel de marketing goed van wil gaan regelen let me know :yummie:
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V300 register
- Verbannen
Alexdepalex;209579 schreef : Motor steunen worden toch al gereproduceerd?
de reproductie van de motorsteunen is tot nu toe alleen het oude model voor de 1.4
de hoge rubbers voor de latere 1.4, 1.6 en 1.7 niet, en ook die hydraulastic dingen voor de 2-liters niet.
- V300 register
- Verbannen
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Wouter;209585 schreef : de reproductie van de motorsteunen is tot nu toe alleen het oude model voor de 1.4
de hoge rubbers voor de latere 1.4, 1.6 en 1.7 niet, en ook die hydraulastic dingen voor de 2-liters niet.
Juist omdat die hoge rubbers nog gewoon te verkrijgen zijn.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid