Welke klokkenset heb ik?
- Frans van Zeeventer
- Nieuw lid
Ik zag in het topic Post 11
over een beschrijving van de klokkenset, maar wat voor een type zit er in mijn V340, want in die beschrijving komen beide beschrijvingen overeen met mijn klokkenset
Letters zijn wit, maar als ik de dashboard verlichting aanzet wordt het groen, ik heb oranje wijzers, maar rechthoekige lampjes bij temp en benzine
Heb ik nu een Smiths of VDO klokkenset, ik wil er namelijk een toerenteller in zetten
alvast bedankt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Laurens Post
- Nieuw lid
- Frans van Zeeventer
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Frans van Zeeventer
- Nieuw lid
vincentengel1990;208613 schreef : Dat is al een hele verbetering zeg! Nu de andere twee klokjes nog!!!
Eerst nog even zorgen dat de toerenteller aangesloten word, las in een ander topic van mij dat het nog lastig is (omdat ik een Junior/Winner/L 340 heb, die heeft geen volledig bezette kabelboom)
- V300 register
- Verbannen
- Frans van Zeeventer
- Nieuw lid
vincentengel1990;208616 schreef : Was bij mij ook het geval. Ik heb een Special/Junior. De duitse versie van de Winner. Het werkte echter snel bij mij. Mocht je net als ik geen Renix hebben is er ook nog geen man over boord. Gewoon de min aan sluiten van de bobine pakken.
Zoals in de installatiehandleiding van de toerenteller staat?, een draad van - bobine naar de zekeringkast, linker stekker (bruine stekker) en dan linksbovenste aansluiting? loopt er vanaf daar een draad naar de klok?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen