handrem stuk
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-09-2007 16:00 #626404
door V300 register
handrem stuk is gemaakt door V300 register
Vandaag zet ik mijn auto op de handrem en toen vloog het zwarte knopje eruit. Gevolg nu kan ik hem niet meer op de handrem zetten.
Hoe fix ik dit? Immers volgende week apk keuring.
Dus het knopje dat je indrukt als je de auto van de handrem af wilt halen is er uitgeschoten. Je kunt hem er weer terug induwen alleen hij wil niet borgen. Waar zit ie op geborgd? Is dat op het stangetje wat erinzit. Best lastig want achter het zwarte knopje zit een veer. Ik krijg het zwarte knopje niet makkelijk op het stangetje.
Wie kan mij helpen om dit te fixen??
Super bedankt
Groeten No?
Hoe fix ik dit? Immers volgende week apk keuring.
Dus het knopje dat je indrukt als je de auto van de handrem af wilt halen is er uitgeschoten. Je kunt hem er weer terug induwen alleen hij wil niet borgen. Waar zit ie op geborgd? Is dat op het stangetje wat erinzit. Best lastig want achter het zwarte knopje zit een veer. Ik krijg het zwarte knopje niet makkelijk op het stangetje.
Wie kan mij helpen om dit te fixen??
Super bedankt
Groeten No?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-09-2007 17:22 #680873
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic handrem stuk
Dus voor de duidelijkheid het gaat om het knopje wat met een pijl is aangegeven op de bijgesloten tekening.
Hoe zit dit geborgd?
groete No?
Hoe zit dit geborgd?
groete No?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-09-2007 20:27 #680883
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic handrem stuk
ik heb het al weer gefixt. Stangetje eruit. Knopje weer met secondenlijm op het stangetje lijmen en toen het geheel weer in elkaar zetten.
het is wat pielen allemaal...
het is wat pielen allemaal...
Moderators: Mark Smeets