grotere speakers voorin mogelijk (niet in deur maar bij zijwand voeten)??
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-08-2007 14:58 #680430
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic grotere speakers voorin mogelijk (niet in deur maar bij zijwand voeten)??
Heb nu 4 kleine breedbandspeakerboksjes van een dvd-set, deze passen net in de kaartenbakken van de portieren, doe ik er 2 aan elke kant, die 8 ohmers parallel zetten en kom ik zo aan 4 ohm per kanaal en achter wil ik dus 2x 3weg jbl coaxialen in hoedenplank (het enige zaagmoment in heel het proces ).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-08-2007 18:24 #680443
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic grotere speakers voorin mogelijk (niet in deur maar bij zijwand voeten)??
geeft geen mooi geluid lijkt me, zeker niet vanuit een kaartenbakje
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-08-2007 19:46 #680446
door V300 register
Tja mocht het nix zijn dan haal ik ze er idd weer eruit en dan helaas aan ziggen en zagen in het deurpaneel ofzo.
Maar diep van binnen hoop ik dat het geluid wel meevalt
Maar diep van binnen hoop ik dat het geluid wel meevalt
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-08-2007 23:13 #680459
door V300 register
nah zowiezo is het mooier om boxjes op de deurpanelen te hebben. deze sluiten mooi aan op het dash.
en kun je gewoon jonge 10cm speakers in doen, die heel veel mooier geluid kunnen maken.
morgen ga ik ook nieuwe boxen voor voorin halen. en dan wat bitumen matten om de deuren vibratie stiller te maken
en kun je gewoon jonge 10cm speakers in doen, die heel veel mooier geluid kunnen maken.
morgen ga ik ook nieuwe boxen voor voorin halen. en dan wat bitumen matten om de deuren vibratie stiller te maken
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-08-2007 21:10 #680540
door V300 register
Zo het was weer eens weekend, tijd om te zagen en boren, lijmen en schroeven, de hoedplank was de sjaak vandaag.
De slotbouten met revetten ga ik nog grondverven en dan in de kleur van de autolak verven.
En verder op de balken aan de zijkant komen de vier hoekijzers die gaan rusten in de ophanggleuf in de zijpanelen van de Volvo.
De slotbouten met revetten ga ik nog grondverven en dan in de kleur van de autolak verven.
En verder op de balken aan de zijkant komen de vier hoekijzers die gaan rusten in de ophanggleuf in de zijpanelen van de Volvo.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-08-2007 22:22 #680552
door V300 register
Je hebt toch wel een ouwe hoedenplank van de sloop gehaald? :no_comment: Als je je auto ooit nog moet/wil verkopen, is het niet zo fijn als er gaten inzitten...
Edit: Ik heb al ee n paar dagen heel erg zin om te titel "grotere speakers voorin mogelijk (niet in deur maar bij zijwand voeten)??" te veranderen in "grotere voeten voorin mogelijk (niet in deur maar bij zijwand speakers)??"
Edit: Ik heb al ee n paar dagen heel erg zin om te titel "grotere speakers voorin mogelijk (niet in deur maar bij zijwand voeten)??" te veranderen in "grotere voeten voorin mogelijk (niet in deur maar bij zijwand speakers)??"
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-08-2007 22:25 #680553
door V300 register
Heee... ik ben een volvo-liefhebber he, die auto gaat de deur (lees huurgarage) niet meer uit, ik blijf de eigenaar.
Maar ik kijk op de sloop wel voor een tientje een plankie ooit te scoren.
Maar ik kijk op de sloop wel voor een tientje een plankie ooit te scoren.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
29-08-2007 20:23 #680688
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
29-08-2007 21:55 #680697
door V300 register
kun je eens wat detail foto's maken van de hoedenplank? hoe je dat hebt gedaan met hoekijzers en mdf plaat?
ik moet er namelijk ook nog eens aan beginnen.
ik moet er namelijk ook nog eens aan beginnen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
30-08-2007 08:52 #680718
door V300 register
Zo dan..., we kunnen een jan-modaal radio niet meer vinden, dus kopen we gelijk een topmerk!
Gefeli met de aanschaf!
Gefeli met de aanschaf!
Moderators: Mark Smeets