Midden armsteun voor plaatsen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-08-2007 21:11 #626299
door V300 register
Midden armsteun voor plaatsen is gemaakt door V300 register
Is er iemand die deze midden-armsteun heeft gemonteerd?
Ik mis tov mijn vorige auto het leunen op de middensteun maar... de 300serie heeft dit nooit als accesoire gehad toch??
Heeft er iemand een deugdelijk exemplaar ooit gemonteerd? Of zijn het over al gemeen gammele dingen die je kan kopen.
Zie als voorbeeld onderstaande advertentie op marktplaats, zonder te boren en toch goed vastzitten !?!? :
Armsteun in 3 verschillende uitvoeringen: Chrome-leder (design) , Carbon-leder (sportief) & Wortelhout-leder (luxe, chique) Design, zeer Exclusief! Enkel de 'deksel' verschilt per model.
Past net zo goed als een originele Armsteun. Let op deze Armsteunen hebben een solide volledig metalen onderstel. en niet van kunstof. Brede uitvoering Chrome & Carbon design Armsteun (14,5 CM). Geeft Extra comfort & handige opbergruimte. Chrome Armsteun: Hoogwaardig verchroomd ABS.
gemonteerd. Eenvoudig te monteren op de middenconsole met dmv de beugels aan de zij-kanten, past op alle Auto's met tunnel-middenconsoles of op Originele armsteun.
Pookknop voorzien van Blauwe LED-verlichting. Aansluiten niet nodig, werkt op batterijen. Past ook op de Opel/Renault/Nissan types. Pookknop los 20 EUR incl. verzenden.
Bestelling wordt pas opgenomen na ontvangst van naam + adresgegevens. Zie ook onze andere Artikelen en bespaar verzendkosten. Genoemde prijzen zijn incl. BTW. Email bevat naast leveringsvoorwaarden verdere benodigde produkt/montage info. Verzending met Track-Trace zekerheid.
Ik mis tov mijn vorige auto het leunen op de middensteun maar... de 300serie heeft dit nooit als accesoire gehad toch??
Heeft er iemand een deugdelijk exemplaar ooit gemonteerd? Of zijn het over al gemeen gammele dingen die je kan kopen.
Zie als voorbeeld onderstaande advertentie op marktplaats, zonder te boren en toch goed vastzitten !?!? :
Armsteun in 3 verschillende uitvoeringen: Chrome-leder (design) , Carbon-leder (sportief) & Wortelhout-leder (luxe, chique) Design, zeer Exclusief! Enkel de 'deksel' verschilt per model.
Past net zo goed als een originele Armsteun. Let op deze Armsteunen hebben een solide volledig metalen onderstel. en niet van kunstof. Brede uitvoering Chrome & Carbon design Armsteun (14,5 CM). Geeft Extra comfort & handige opbergruimte. Chrome Armsteun: Hoogwaardig verchroomd ABS.
- Munthouder
- Half leder bekleed
- Dubbele drankhouder achterop, uitschuifbaar.
- Solide metalen onderstel (verwijderbaar)
- Gestoffeerde opbergruimte
- In hoogte verstelbaar
- Opbergruimte, ook voor CD's,
- Nieuw in Doos
gemonteerd. Eenvoudig te monteren op de middenconsole met dmv de beugels aan de zij-kanten, past op alle Auto's met tunnel-middenconsoles of op Originele armsteun.
Pookknop voorzien van Blauwe LED-verlichting. Aansluiten niet nodig, werkt op batterijen. Past ook op de Opel/Renault/Nissan types. Pookknop los 20 EUR incl. verzenden.
Bestelling wordt pas opgenomen na ontvangst van naam + adresgegevens. Zie ook onze andere Artikelen en bespaar verzendkosten. Genoemde prijzen zijn incl. BTW. Email bevat naast leveringsvoorwaarden verdere benodigde produkt/montage info. Verzending met Track-Trace zekerheid.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-08-2007 21:37 #678660
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Midden armsteun voor plaatsen
Dit is zo'n verschrikkelijke onzin! Een of ander futuristisch ding, en dan zetten ze erbij: voor Volvo 240, 340, 440, blablabla.... Er hoort geen middenarmsteun in de 340!! Zijn ze helemaal betoeterd?! Ik word altijd sjachrijnig van die advertenties. Totale onzin is het!
Nou, dat is mijn mening. Op naar de volgende :no_comment:
Nou, dat is mijn mening. Op naar de volgende :no_comment:
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-08-2007 21:49 #678662
door V300 register
Ik heb ook wel eens aan z`n ding zitte denken maar ind. hoort het niet in de 300 thuis.
Maar het is wel lekker om je arm te laten steunen....:woops:
Maar het is wel lekker om je arm te laten steunen....:woops:
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-08-2007 22:37 #678664
door V300 register
Dat kan ook... links... :no_comment:
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-08-2007 00:05 #678666
door V300 register
idd, die zie je vaker
van een of andere lambal met een "tuning centre"
het ziet er gewoon niet uit, in onze VIERKANTE auto een afgerond design ding plakken op de middenconsole
van een of andere lambal met een "tuning centre"
het ziet er gewoon niet uit, in onze VIERKANTE auto een afgerond design ding plakken op de middenconsole
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-08-2007 15:21 #678699
door V300 register
Ja zal er niet uit zien als ie niet volvo grijs is ofzo maar het zit wel reuze lekker, vind het toch altijd wel fijn een armsteun bij een automaat.
Ben ik nog gewend van vorige auto's en dan lijkt het nu dat je weg zakt want je wilt op iets leunen wat er totaal niet zit vanuit automatisme.
Ben ik nog gewend van vorige auto's en dan lijkt het nu dat je weg zakt want je wilt op iets leunen wat er totaal niet zit vanuit automatisme.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-08-2007 15:52 #678701
door V300 register
ja dat is waar.
maar deze steun wordt bevestigd op de aansluitpunten van de gordels geloof ik. maar dat is enkel een speculatie.
maar het past er gewoon niet bij.
design wise;)
maar deze steun wordt bevestigd op de aansluitpunten van de gordels geloof ik. maar dat is enkel een speculatie.
maar het past er gewoon niet bij.
design wise;)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
04-08-2007 15:53 #678702
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Midden armsteun voor plaatsen
Denk, Denk.......Misschien is de middensteun van een achterbank van een sedan een oplossing. Dat is wel orgineel. Alleen zul je een constructie moeten bedenken. Bijv. dmv. twee boogen die aan de steun zitten en over het middenconsole heen vallen. Als je de middensteun dan naar boven doet klappen die bogen ook weg. Zoals bij een campingtafeltje oid.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-08-2007 16:15 #678704
door V300 register
dan kun je het klapmechaniek gebruiken van de armsteun zelf.
alleen zul je het dan iets van moeten bekleden.
denk dat dat weer een mooie toevoeging voor diede zijn auto is
alleen zul je het dan iets van moeten bekleden.
denk dat dat weer een mooie toevoeging voor diede zijn auto is
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-08-2007 17:03 #678706
door V300 register
Hmm, ja een achterbank-steun en daar een frame aanmaken, zit op zich wel iets in, zal eens brainstormen!!
Moderators: Mark Smeets