zonnewering
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
11-07-2007 18:29 #677086
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic zonnewering
reactie op de zonnewering
ja bedankt allemaal die bedoelde ik mooie foto trouwens
heb namelijk sinds maandag een volvo 340 gekocht
helemaal orgineel en ondanks dat het er erg fout uit ziet vindt ik het toch gaaf
ja bedankt allemaal die bedoelde ik mooie foto trouwens
heb namelijk sinds maandag een volvo 340 gekocht
helemaal orgineel en ondanks dat het er erg fout uit ziet vindt ik het toch gaaf
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
11-07-2007 22:25 #677104
door V300 register
Zomaar even een tipje hoor...
Als je je registreert op het forum (izze gratiz) kan je in je eigen draadje antwoorden (en op nog veel meer plekken!).
Nu heb ik je post maar even verplaatst.
Overigens: "Fout" hoeft niet noodzakelijk echt fout te betekenen, in dit geval meer bedoeld als retro oid. Net zoals "foute" muziek (ik geloof dat Abba daar onder valt? Heerlijk, maar als je toegeeft dat je in de auto volop meebleert vindt iedereen je een halve zool of tenminste dat zeggen ze.... zelf doen ze het namelijk ook... ) en hee je bent al volop "fout" door een 340 te rijden, nemen we je ook niet kwalijk hoor integendeel zelfs! Welcome to the club!
Als je je registreert op het forum (izze gratiz) kan je in je eigen draadje antwoorden (en op nog veel meer plekken!).
Nu heb ik je post maar even verplaatst.
Overigens: "Fout" hoeft niet noodzakelijk echt fout te betekenen, in dit geval meer bedoeld als retro oid. Net zoals "foute" muziek (ik geloof dat Abba daar onder valt? Heerlijk, maar als je toegeeft dat je in de auto volop meebleert vindt iedereen je een halve zool of tenminste dat zeggen ze.... zelf doen ze het namelijk ook... ) en hee je bent al volop "fout" door een 340 te rijden, nemen we je ook niet kwalijk hoor integendeel zelfs! Welcome to the club!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
12-07-2007 17:29 #677139
door V300 register
als gast kun je ook in de vraagbaak op je eigen draadjes reply-en
alleen berichten schrijven op andere delen van het forum, en antwoorden in andere threads in de gastenvraagbaak kan niet.
alleen berichten schrijven op andere delen van het forum, en antwoorden in andere threads in de gastenvraagbaak kan niet.
Moderators: Mark Smeets