Portiergreep achterportier kapot
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-03-2007 20:41 #625524
door V300 register
Portiergreep achterportier kapot is gemaakt door V300 register
Dag allemaal,
Ik heb een Volvo 360 GLT sedan.
Sinds kort is de portiergreep van een van de achterportieren kapot. Alleen van binnenuit krijg ik het portier nog open.
Vandaag heb ik de binnenbekleding van het portier gehaald in de hoop het te kunnen repareren. Het lijkt erop alsof er iets is losgeschoten aan de binnenzijde van de greep. Maar het zit erg verstopt en is slecht zichtbaar. Ik kan er verder ook niet bij komen.
En nu weet ik het verder even niet meer (zo handig ben ik nu ook weer niet).
Kan iemand mij raad geven?
Alvast mijn dank.
Norbert Lourijsen
Ik heb een Volvo 360 GLT sedan.
Sinds kort is de portiergreep van een van de achterportieren kapot. Alleen van binnenuit krijg ik het portier nog open.
Vandaag heb ik de binnenbekleding van het portier gehaald in de hoop het te kunnen repareren. Het lijkt erop alsof er iets is losgeschoten aan de binnenzijde van de greep. Maar het zit erg verstopt en is slecht zichtbaar. Ik kan er verder ook niet bij komen.
En nu weet ik het verder even niet meer (zo handig ben ik nu ook weer niet).
Kan iemand mij raad geven?
Alvast mijn dank.
Norbert Lourijsen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
05-03-2007 02:47 #660294
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Portiergreep achterportier kapot
Hoi Norbert,
waarschijnlijk is er een gedeelte van het aluminium afgebroken, hierdoor raakt de buitengreep lam. het veertje trekt hem nog wel naar binnen terug, maar de hefboom naar het slot wordt dan niet meer bediend.
aangezien het een achterdeur betreft kun je een willekeurige deurgreep overzetten van de sloop. is wel een duivels karweitje, je haalt heel je handen open bij het vervangen en je kunt er bijna niet bij....
waarschijnlijk is er een gedeelte van het aluminium afgebroken, hierdoor raakt de buitengreep lam. het veertje trekt hem nog wel naar binnen terug, maar de hefboom naar het slot wordt dan niet meer bediend.
aangezien het een achterdeur betreft kun je een willekeurige deurgreep overzetten van de sloop. is wel een duivels karweitje, je haalt heel je handen open bij het vervangen en je kunt er bijna niet bij....
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
06-03-2007 23:39 #660430
door V300 register
Wouter,
Dank voor je reactie.
Inderdaad is de buitengreep lam. Dus ik denk dat je gelijk hebt.
En ze hebben dat spul zodanig geplaatst dat je er bijna niet bij kunt. Dat wordt enorm pielen. Maar goed, ik ga toch proberen hem te vervangen. Ben benieuwd.
Dank voor je reactie.
Inderdaad is de buitengreep lam. Dus ik denk dat je gelijk hebt.
En ze hebben dat spul zodanig geplaatst dat je er bijna niet bij kunt. Dat wordt enorm pielen. Maar goed, ik ga toch proberen hem te vervangen. Ben benieuwd.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-03-2007 03:10 #660439
door V300 register
in ieder geval veel succes gewenst met deze klus.
Moderators: Mark Smeets