Aanjager
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-03-2007 12:36 #625515
door V300 register
Aanjager is gemaakt door V300 register
Hallo,
gisterenavond is mijn aanjager er mee opgehouden...Alle zekeringen zijn nog heel, dus waarschijnlijk moet ik het mototrtje gaan vervangen.
Mijn vraag is hoe ik hier bij kan komen, vanuit de voorkant lukt he me namelijk niet om het frontje te verwijderen.
Iemand nog suggestioes?
Alvast bedankt
groeten,
Jeroen
gisterenavond is mijn aanjager er mee opgehouden...Alle zekeringen zijn nog heel, dus waarschijnlijk moet ik het mototrtje gaan vervangen.
Mijn vraag is hoe ik hier bij kan komen, vanuit de voorkant lukt he me namelijk niet om het frontje te verwijderen.
Iemand nog suggestioes?
Alvast bedankt
groeten,
Jeroen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-03-2007 15:28 #660237
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Aanjager
Zou de voorschakelweerstand vervangen als ik jouw was. Zo gebeurd, wie had daar ook al weer een forum over? Fred?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-03-2007 16:00 #660238
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Aanjager
Voorschakelweerstand kan het aanliggen. Die gaan 9 van de 10 keer kapot, veel vaker als zo,n blower.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-03-2007 02:18 #660249
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Aanjager
Hi Jeroen,
de blowermotor kun je eventueel pas vervangen als je heel het blowerhuis uit de auto hebt.
dat gaat eigenlijk nog heel makkelijk ook, ondanks dat het een hele grote doos is. je moet onderaan een stuk of 3/4 grote schroeven losdraaien, en in de inlaat van de lucht moet je langs boven een boutje losdraaien waar die ook nog mee aan de auto zit.
vergeet ook het stekkertje niet, en dan kun je hem er zo uit pakken.
door de clipjes rondom weg te halen kun je de 2 helften van het blowerhuis ook nog van elkaar halen. als je dat doet zie je daarna de kachelweerstand en de ventilator zo zitten.
de blowermotor kun je eventueel pas vervangen als je heel het blowerhuis uit de auto hebt.
dat gaat eigenlijk nog heel makkelijk ook, ondanks dat het een hele grote doos is. je moet onderaan een stuk of 3/4 grote schroeven losdraaien, en in de inlaat van de lucht moet je langs boven een boutje losdraaien waar die ook nog mee aan de auto zit.
vergeet ook het stekkertje niet, en dan kun je hem er zo uit pakken.
door de clipjes rondom weg te halen kun je de 2 helften van het blowerhuis ook nog van elkaar halen. als je dat doet zie je daarna de kachelweerstand en de ventilator zo zitten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-03-2007 13:32 #660263
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Aanjager
bedankt voor jullie reacties!
Ik heb inmiddels ook de aanwijzing van Fred gevonden mbt de voorschakelweerstand, komende week eens kijken of ik deze eruit kan halen/vervangen.
Groeten,
Jeroen
Ik heb inmiddels ook de aanwijzing van Fred gevonden mbt de voorschakelweerstand, komende week eens kijken of ik deze eruit kan halen/vervangen.
Groeten,
Jeroen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
05-03-2007 22:45 #660346
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Aanjager
Heeft er iemand toevallig nog zo'n weerstand liggen, die ik eventueel kan overnemen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
05-04-2007 20:33 #662858
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Aanjager
Ik heb zo'n weerstand eens bij mijn vorige 340 vervangen, ging gemakkelijk, echter de prijs van een nieuwe deed mij wel even schrikken.
Maar inderdaad, het is bijna altijd die weerstand.
Maar inderdaad, het is bijna altijd die weerstand.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets