Goedkope GLT
- V300 register
- Verbannen
-
Tenzij er veel verborgen roest en narigheid aan zit toch ruimschoots onder de gemiddelde marktwaarde van een nette GLT.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m15419...c624&previousPage=lr
Nog goedkoper....
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;257858 schreef : Goedkoop?! Ik vind hem erg duur. Met de helft vind ik hem goed betaald. Waar is de mooie tijd dat een 360 500 euro kostte?
Gelukkig lang achter ons, anders zouden ze nog bij bosjes gesloopt worden. Geen mens investeert in het fatsoenlijk onderhouden van een auto van 500 euro. Wanneer de prijzen wat stijgen, laten we zeggen tussen de 2000 en 7-8000 afhankelijk van de staat (van redelijk tot perfect) wordt het de moeite waard om te investeren in het meer serieuze restauratiewerk.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-

- Mark Smeets
- Moderator
-
In de advertentie wordt ook nog de roest bij de voorruit en aan de voorbalk vermeld. Dan kan ik meteen nog een paar 'bekende plekken' aan de onderkant voorspellen, zoals de kriksteunen, chasisbalk Y-splitsing achter boven de achteras, etc..
Het is dus 'gewoon' een 300 in de staat waarin de meeste verkeren, niet bijzonder goed. Omdat het een GLT is mag hij dus wel 1500 opbrengen, maar dan is hij netjes betaald.
Goedkoop, zoals de titel deed vermoeden, kan ik hem in elk geval zeker niet vinden, gezien de staat.
Maar gelukkig staat hij bij een bedrijf en wordt bij aflevering de olie en KVS nog een keer gepeild

- Mark Smeets
- Moderator
-
In de advertentie wordt ook nog de roest bij de voorruit en aan de voorbalk vermeld. Dan kan ik meteen nog een paar 'bekende plekken' aan de onderkant voorspellen, zoals de kriksteunen, chasisbalk Y-splitsing achter boven de achteras, etc..
Het is dus 'gewoon' een 300 in de staat waarin de meeste verkeren, niet bijzonder goed. Omdat het een GLT is mag hij dus wel 1500 opbrengen, maar dan is hij netjes betaald.
Goedkoop kan ik hem in elk geval zeker niet vinden, gezien de staat.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;257878 schreef : Naja deze auto staat al een behoorlijke tijd te koop, dus schijnbaar is er voor deze prijs geen interesse in. (Dit is niet de eerste advertentie van deze aanbieder)
Goedkoop, zoals de titel deed vermoeden, kan ik hem in elk geval zeker niet vinden, gezien de staat.
Maar gelukkig staat hij bij een bedrijf en wordt bij aflevering de olie en KVS nog een keer gepeild:humor:
Ah, dan ziet hij er op de foto's beter uit dan hij is. Als de roest eenmaal op de foute plaatsen zit is eigenlijk alleen een volledige restauratie nog een optie om er echt iets moois van te maken. En dat is financieel zelfs bij een GLT niet rendabel tenzij je echt alles zelf kunt doen.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Die heeft op alle bekende plekken geen spatje roest.
Op foto's zien auto's er altijd beter uit :rolleyes: