(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
340 Birdie
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2019 10:00 #982391
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic 340 Birdie
De Black Beauty was alleen in het zwart, die kleur was toen niet op een standaard 343 te krijgen. Dan heb je wel een echt uniek actie model.
Of mijn Rai Special, zelfde verhaal, die kleur werd pas vanaf mj'86 leverbaar.
Of mijn Rai Special, zelfde verhaal, die kleur werd pas vanaf mj'86 leverbaar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-06-2019 11:45 #982394
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 Birdie
Als je de kleur meeneemt waren er inderdaad wel wat unieke modellen. De Blueline en Redline zijn ook zo'n voorbeeld, die hadden een GLT-interieur met afwijkende kleuren (de blauwe en rode bies) in de bekleding.
Wel jammer trouwens dat dat verder niet voorkomt, het redline interieur had vast ook leuk gestaan in mijn rode 3-deurs :yesyes:
De Millionaire bijvoorbeeld vind ik dan weer minder origineel qua bekleding. Uniek, ja, want GLT vloerbedekking en hoedenplank in combinatie met GL stoelen/achterbank en deurpanelen, maar uiteindelijk waren het spullen die toch al in de schappen lagen.
Ach, het blijft een leuk onderwerp:D
Wel jammer trouwens dat dat verder niet voorkomt, het redline interieur had vast ook leuk gestaan in mijn rode 3-deurs :yesyes:
De Millionaire bijvoorbeeld vind ik dan weer minder origineel qua bekleding. Uniek, ja, want GLT vloerbedekking en hoedenplank in combinatie met GL stoelen/achterbank en deurpanelen, maar uiteindelijk waren het spullen die toch al in de schappen lagen.
Ach, het blijft een leuk onderwerp:D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets