360 GLE van eerste type
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Johnny40;253431 schreef : Ik ga morgen kijken bij dit oudje. Wie weet ben ik eind deze week wel lid-in-dop met Volvo 360
Laat het weten, ik ben zeer benieuwd. Anders ga ik ook nog eens een blik werpen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Johnny40;253452 schreef : Sorry volvodordt hij is verkocht ik ben de gelukkige eigenaar van een Volvo 360 gle met praktisch geen roest yeehaa!. De onderzijde dorpels wielkasten veerbevestiging kofferbak accubevestiging... Alles roestvrij. Alleen de puntjes op de foto en rechtsvoor achter de veerpoot is wat roest. Er zitten rode Koni schokdempers onder die wat strak staan en de kilometer teller trilt zenuwachtig. Foto's en vast nog veel vragen zullen volgen :hmmz:
Heel leuk, gefeliciteerd! Je zou eens een keer langs Erik in Venhorst kunnen gaan om hem te komen showen. Hij is tevens erg goed in het oplossen van problemen :y:
- Justin Kiers
- Nieuw lid
-
Johnny40;253452 schreef : Sorry volvodordt hij is verkocht ik ben de gelukkige eigenaar van een Volvo 360 gle met praktisch geen roest yeehaa!. De onderzijde dorpels wielkasten veerbevestiging kofferbak accubevestiging... Alles roestvrij. Alleen de puntjes op de foto en rechtsvoor achter de veerpoot is wat roest. Er zitten rode Koni schokdempers onder die wat strak staan en de kilometer teller trilt zenuwachtig. Foto's en vast nog veel vragen zullen volgen :hmmz:
Van harte! Super gaaf!
Het trillen van de kmteller kan je fixen door de kabel aan de tellerzijde los te halen, en in te spuiten met heggeschaarsmeermeuk. Werkt subliem!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Justin Kiers
- Nieuw lid
-
volvofiel;253457 schreef : De tellerkabel werkt als een schroef van Archimedes, dus als je er aan de tellerkant olie in doet smeer je vooral je snelheidsmeter.
Klopt! Maar uit eigen ervaring weet ik dat ook dat nodig blijkt te zijn.
- V300 register
- Verbannen
-