(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
3x Volvo 340 loop of sloop (tegen elk bod)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-11-2018 11:14 #979948
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 3x Volvo 340 loop of sloop (tegen elk bod)
Goed bezig :y:
Als jullie mij wel even op de hoogte zouden willen houden of het definitief doorgaat of niet, heel graag. Dit in verband met het beperken van de verspreiding van het telefoonnummer en mailadres van de aanbieder.
Als jullie mij wel even op de hoogte zouden willen houden of het definitief doorgaat of niet, heel graag. Dit in verband met het beperken van de verspreiding van het telefoonnummer en mailadres van de aanbieder.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2018 13:32 #979954
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic 3x Volvo 340 loop of sloop (tegen elk bod)
Ik heb nog wel buiten plek, maar dat is onverzekerd.
(Industriegebied) maximaal een half jaar en zelf brengen.
Wel gratis.
(Industriegebied) maximaal een half jaar en zelf brengen.
Wel gratis.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2018 18:36 #980004
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic 3x Volvo 340 loop of sloop (tegen elk bod)
Stalling voor de andere 2 Volvo's is geregeld, ook vlak bij Erik.
Stalling bij Robert ging niet door....
De andere 2 ja.
Eentje was zo kats verrot dat we die meteen gesloopt hadden. Was werkelijk niets meer van over, deuren vielen uit elkaar, linker ruitenwisser had nog maar net houvast en had ook een flinke aanrijding gehad, voortrein bleek ook krom te zijn.
Eerst maar opgehaald, daarna meteen interieur eruit, buiten alles eraf, voorkant eraf geslepen, motor eruit etc....
Aan een stuk door gegaan.
De volgende dag verder met de bak er onder uit te halen en de carrosserie in kleinere stukken slijpen.
Helaas liep dat niet helemaal goed af voor mij, een stuk carrosserie schoot in m'n hand, en flink diep ook.
Meteen verbonden, had wel mazzel gehad, m'n handschoen (speciaal antisnij handschoen voor metaal) bleek nog heel te zijn.
Met andere woorden, het roestige metaal zat niet direct in m'n hand.
Wel naar een huisarts geweest en voor de zekerheid een tetenusprik gehaald. Heelt er erg goed.
Helaas kon ik er vandaag dus verder niet bijzijn voor de andere 2 auto's, dit heeft Erik samen met iemand anders verder afgehandeld.
De andere 2 auto's zijn nu ook opgehaald, en klaar om gestalt te worden.
Deze 2 zijn op de begroeing na nog redelijk intakt.
Eentje wat brandschade en de andere missen sloten. Kunnen van de donor een hoop gebruiken, zoals een compleet dashboard en kabelboom voor degene met brandschade. En de slotenset voor de andere 340.
Voor deze laatste twee dus geen foto's, ook omdat ik er niet bij was maar dat komt uiteraard weer als we ze gaan opknappen. Wat niet lang op zich laat wachten als het aan mij ligt.
Eerst nog een ander project klaar maken waar ik nu mee bezig ben, maar dat staat even buiten dit forum.
Wordt vervolgt.....
Stalling bij Robert ging niet door....
De andere 2 ja.
Eentje was zo kats verrot dat we die meteen gesloopt hadden. Was werkelijk niets meer van over, deuren vielen uit elkaar, linker ruitenwisser had nog maar net houvast en had ook een flinke aanrijding gehad, voortrein bleek ook krom te zijn.
Eerst maar opgehaald, daarna meteen interieur eruit, buiten alles eraf, voorkant eraf geslepen, motor eruit etc....
Aan een stuk door gegaan.
De volgende dag verder met de bak er onder uit te halen en de carrosserie in kleinere stukken slijpen.
Helaas liep dat niet helemaal goed af voor mij, een stuk carrosserie schoot in m'n hand, en flink diep ook.
Meteen verbonden, had wel mazzel gehad, m'n handschoen (speciaal antisnij handschoen voor metaal) bleek nog heel te zijn.
Met andere woorden, het roestige metaal zat niet direct in m'n hand.
Wel naar een huisarts geweest en voor de zekerheid een tetenusprik gehaald. Heelt er erg goed.
Helaas kon ik er vandaag dus verder niet bijzijn voor de andere 2 auto's, dit heeft Erik samen met iemand anders verder afgehandeld.
De andere 2 auto's zijn nu ook opgehaald, en klaar om gestalt te worden.
Deze 2 zijn op de begroeing na nog redelijk intakt.
Eentje wat brandschade en de andere missen sloten. Kunnen van de donor een hoop gebruiken, zoals een compleet dashboard en kabelboom voor degene met brandschade. En de slotenset voor de andere 340.
Voor deze laatste twee dus geen foto's, ook omdat ik er niet bij was maar dat komt uiteraard weer als we ze gaan opknappen. Wat niet lang op zich laat wachten als het aan mij ligt.
Eerst nog een ander project klaar maken waar ik nu mee bezig ben, maar dat staat even buiten dit forum.
Wordt vervolgt.....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-11-2018 20:35 #980005
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 3x Volvo 340 loop of sloop (tegen elk bod)
Sterkte met je hand Steven! Wel geluk gehad dat je die handschoen aan had, roest en het vuil wat aan zo'n auto zit kan heel gemeen zijn.
Die witte ziet er inderdaad écht slecht uit.
Die witte ziet er inderdaad écht slecht uit.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-11-2018 21:14 #980006
door V300 register
Moesten jullie die witte nog uit het meer vissen?
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2018 21:28 #980007
door Steven340
Mwa, het scheelde niet veel
Beantwoord door Steven340 in topic 3x Volvo 340 loop of sloop (tegen elk bod)
François;252437 schreef : Moesten jullie die witte nog uit het meer vissen?
Mwa, het scheelde niet veel

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-11-2018 17:37 #980040
door V300 register
Ik heb nu pas tijd gevonden dit topic te lezen, erg hectische week gehad.
Jeetje Steven, pas wel op hoor. Ik heb een tijd geleden ook een slijptol in mijn linkerarm geslingerd gekregen en dat was een slagaderlijke bloeding in de pols. Dat was kantje boord, dan word je ook wel weer wakker waar je werkelijk mee bezig bent.
Jeetje Steven, pas wel op hoor. Ik heb een tijd geleden ook een slijptol in mijn linkerarm geslingerd gekregen en dat was een slagaderlijke bloeding in de pols. Dat was kantje boord, dan word je ook wel weer wakker waar je werkelijk mee bezig bent.
Moderators: Mark Smeets