Volvo 343 1980 opknapper
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Die kleur ken ik alleen uit de folder, nooit in het echt gezien.
www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/car...c624&previousPage=lr
Het is dat hij er wat te vroeg op staat, als ik m'n rode heb verkocht is het wellicht wat. Maar nu met 2 auto's erbij (343 en die '91er) kan ik het nu niet kwijt.
En die Orstap die geboden heeft gaat hem sowieso voor onderdelen uit elkaar trekken, daar ken ik hem iets te goed voor.
Ding lijkt wel knetterhard zeg, deuren geen roest voor zover te zien, onderkant spatborden niet.......
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Steven340;251695 schreef : In een zeer uitzonderlijke kleur, deze op het eerste oog erg nette 343 die wordt aangeboden voor weinig.
Die kleur ken ik alleen uit de folder, nooit in het echt gezien.
www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/car...c624&previousPage=lr
Het is dat hij er wat te vroeg op staat, als ik m'n rode heb verkocht is het wellicht wat. Maar nu met 2 auto's erbij (343 en die '91er) kan ik het nu niet kwijt.
En die Orstap die geboden heeft gaat hem sowieso voor onderdelen uit elkaar trekken, daar ken ik hem iets te goed voor.
Ding lijkt wel knetterhard zeg, deuren geen roest voor zover te zien, onderkant spatborden niet.......
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Deze auto heeft zelfs minder roest dan de rode 343 die ik aan het opknappen ben. En het is een van de eerste GL uitvoeringen.
Heeft stoelverwarming, halogeen koplampen en getint glas.
En dat in een zeer unieke kleur zalm roze, vind het wel wat hebben. Je ziet ze nooit in deze kleur.
Staat nu bij Bart bij Bladel, de vorige eigenaar had de tenaamstellings codes niet dus die vraagt hij opnieuw aan.
Nu nog kijken hoe ik hem naar Heiloo krijg. Liefst op een trailer maar kwam er achter dat hij nog APK had. De CVT schakeld alleen mechanisch op, en bij de koppeling komt een ratelend geluid vandaan.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
auto. Ja, dus ook in die kleur en automaat. De kans dat het deze is, is zeer klein.